Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ελένη Φουρέιρα: «Πληγώθηκα πάρα πολύ»

H hot Ελένη Φουρέιρα βρέθηκε στο πλευρό του Πέτρου Κωστόπουλου στην τελευταία του εκπομπή για το 2010, ξεκαθαρίζοντας τα πράγματα για την καταγωγή της, τη σχέση της με τον Κωνσταντίνο Γαλανό αλλά και την επαφή της με το γυναικείο κοινό.

«Το επίθετό μου προέρχεται από το Μεξικό. Δεν είπα ότι είμαι Μεξικάνα εγώ, ο πατέρας μου έχει τέτοιες ρίζες» εξήγησε η Φουρέιρα, καθώς τον τελευταίο καιρό ακούγονται πολλά σενάρια σχετικά με την καταγωγή της.

Η όμορφη τραγουδίστρια δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο πώς την αντιμετωπίζουν οι γυναίκες. «Όταν ήμουν στο συγκρότημα, οι γυναίκες με κοιτούσαν περίεργα. Τώρα που είμαι μόνη, οι γυναίκες με κοιτάνε περισσότερο από τους άνδρες και έρχονται στο καμαρίνι και μου λένε πως θέλουν αυτόγραφο για τους άνδρες τους. Εγώ δεν θα το έκανα αυτό για τον φίλο μου» είπε η ίδια ,δίνοντας έτσι «πάτημα» στον Πέτρο Κωστόπουλο να τη ρωτήσει για τα προσωπικά της.



Η ίδια δεν προσπάθησε να αποφύγει την ερώτηση και με ειλικρίνεια σχολίασε: «Δεν έχω αγόρι. Με τον Κωνσταντίνο πλέον είμαστε πολύ καλοί φίλοι. Είναι καλό να κρατάς φιλικές σχέσεις με έναν άνθρωπο, ειδικά όταν έχεις νιώσει έντονα συναισθήματα» και αμέσως συμπλήρωσε: «Πληγώθηκα πάρα πολύ». Και συνέχισε: «Τώρα είμαι μόνη μου. Είναι πιο σωστό, όταν ξεκινάς να κάνεις κάτι, να είσαι αφοσιωμένος σε αυτό που κάνεις. Και αν έχεις σχέση, κάτι θα αφήσεις πίσω».


Πηγή: yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση