Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Πώς διατηρεί τη σιλουέτα της η Οικονομάκου;

Η τηλεοπτική Ξένια, κατά κόσμον Αθηνά Οικονομάκου, παραχώρησε συνέντευξη σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό και αναφέρθηκε στον ρόλο της στη σειρά του MEGA «Η ζωή της άλλης», αλλά και στη δημοσιότητα που της έχει χαρίσει η τηλεόραση.

«Δεν με έχει αγγίξει η επιτυχία. Όταν κυκλοφορώ έξω, δεν φοράω την περούκα και έτσι σπάνια με αναγνωρίζουν. Δεν έχω δει, λοιπόν, τρομερές αντιδράσεις. Δεν έχουν πάρει τα μυαλά μου αέρα. Οι φίλοι μου είναι οι ίδιοι που έχω από παιδί.
Αν αλλάξω, θα το νιώσουν και θα με κάνουν να το συνειδητοποιήσω. Τα τελευταία τρία χρόνια, λοιπόν, δεν έχει υπάρξει σημαντική αλλαγή στη ζωή μου. Κουράζομαι περισσότερο και έχω λιγότερο χρόνο για τον εαυτό μου και τις φιλίες μου» λέει στο περιοδικό «OK!».

Η Αθηνά είναι ένα κορίτσι με ύψος 1.68 μ. και ζυγίζει μόλις 50 κιλά. Αποκάλυψε στο περιοδικό μερικά από τα μυστικά της σιλουέτας της και ουσιαστικά μας είπε πως δεν υπάρχει μυστικό.

«Δεν έχω αυτό που λένε, το τέλειο κορμί του κόσμου. Από μικρή δεν πρόσεχα καθόλου. Έχω καλό μεταβολισμό. Τρώω τα πάντα και σε μεγάλες ποσότητες. Χάνω, όμως, εύκολα βάρος. Αν μια μέρα δεν φάω, χάνω αμέσως ένα κιλό. Δεν έχω λοιπόν εμμονή με τη ζυγαριά. Αν βέβαια παρατηρούσα ότι βάζω κιλά, ναι, θα είχα έμμονη. Επομένως, ό,τι τραβάει η όρεξή μου θα το φάω. Δεν δίνω σημασία στις θερμίδες. Είμαι τυχερή, το ξέρω. Όποιος με έχει δει λέει: “δεν μπορεί να τρως αυτές τις ποσότητες”, αλλά και οι γονείς μου έτσι είναι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση