Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Η Κατερίνα Στικούδη απαντά: Είναι ή δεν είναι μόνη της;

Η Κατερίνα Στικούδη ούτε επιβεβαιώνει αλλά ούτε και διαψεύδει αν ο έρωτας της έχει χτυπήσει την πόρτα, ενώ αρκέστηκε στο να δηλώσει: «Δεν έχω νιώσει τη στιγμή που θα πω κάτι δημοσίως γι΄αυτό»!  
Και μπορεί «προσωπικά ζητήματα συζήτηση κομμένη» για την Κατερίνα, καθώς δεν δέχθηκε να κάνει καμία άλλη δήλωση επί του θέματος, αλλά για τα επαγγελματικά «λάλησε» το στοματάκι της: «Νομίζω ότι εφτά χρόνια τώρα που δουλεύω, έχω δείξει κι άλλα πράγματα. Για να παραμείνεις στο χώρο και για να έχεις δουλειά, δεν αρκεί μόνο η εμφάνιση, ή ένα ωραίο σώμα και ένα ωραίο πρόσωπο. Παίζουνε κι άλλα πράγματα ρόλο».
Αυτά τα πράγματα φαίνεται πως «είδε» και η τηλεόραση στην οποία η sexy Κατερίνα δηλώνει ευγνώμων: «Ειλικρινά μου δόθηκε η ευκαιρία μέσα από δουλειές, τηλεοπτικές να παρουσιάσω κι άλλα πράγματα.Η τηλεόραση μου έχει φερθεί πάρα πολύ καλά, μόνο ευγνώμων μπορεί να είμαι». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση