Δημόσια Δωρεάν Παιδεία για όλους!
Η κυβέρνηση εκμεταλλευόμενη την κρίση και εφαρμόζοντας την πολιτική του μνημονίου
, επιδιώκει σαρωτικού χαρακτήρα αντιεκπαιδευτικές
Ενισχύουν στην πράξη τις τάσεις εγκατάλειψης του σχολείου που ανέρχεται πλέον στο 6% των μαθητών ανά βαθμίδα. Αυξάνουν των αριθμό μαθητών ανά τμήμα την ίδια στιγμή που εξαγγγέλεται η λειτουργία των Πειραματικών Σχολείων τα οποία θα απολαμβάνουν το προνόμιο μικρότερων τμημάτων για να εφαρμόζουν τις «καινοτόμες - γερασμένες- δράσεις» Υπουργείου και Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Ακόμα και τα λίγα σχολεία όπου ο αριθμός των μαθητών επέτρεπε καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος καταργούνται ως άχρηστα και δαπανηρά, αντί να γίνουν ο κανόνας. Έτσι όμως ο χρόνος που ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να αφιερώνει σε κάθε μαθητή συνεχίζει να παραμένει σε απαράδεκτα επίπεδα, με αποτέλεσμα να υπονομεύεται ο παιδαγωγικός του ρόλος.
Η πρόθεση του υπουργείου είναι ο μηχανισμός κλεισίματος και συγχωνεύσεων σχολικών μονάδων να είναι διαρκής. Με τη διαδικασία αυτοαξιολόγησης που ήδη επιχειρεί το Υπουργείο να εφαρμόσει πιλοτικά, οδηγεί τα ίδια τα σχολεία να «σκάβουν το λάκκο τους».
Το υπουργείο οραματίζεται την ίδρυση “πολυδύναμων σχολικών μονάδων – ή σχολικών κέντρων. Τα πολυδύναμα αυτά σχολεία – γίγαντες, αντίγραφα θατσερικών υπεραντιδραστικών προτύπων, δημιουργούν απρόσωπο και χαοτικό σχολικό περιβάλλον, διαλύουν τις παιδαγωγικές σχέσεις μαθητών-εκπαιδευτικών και λειτουργούν αποσταθεροποιητικά στην ένταξη και μαθησιακή πορεία των μαθητών στο σχολείο. Αποτελούν τη βάση για τη σχεδιαζόμενη σύναψη συμβάσεων με επιχειρήσεις στα πλαίσια της πολιτικής της άμεσης και ευέλικτης παρέμβασης της ιδιωτικής πρωτοβουλίας ( κεφαλαίου) στην εκπαίδευση. Επιπλέον δε, με το Μνημόνιο και την ήδη υφιστάμενη κατάσταση, το «σε ποια σχολεία “στοιβάζονται” οι μαθητές», αφού στα ήδη υπάρχοντα κτίρια η ελλιπής υλικοτεχνική υποδομή και συντήρηση, οι ανεπαρκείς χώροι για τα παιδιά είναι κοινό μυστικό, αποκτά νέες διατάσεις.
Αυτό το “σχολείο της αγοράς” που προωθεί η κυβέρνηση απαιτεί έναν εκπαιδευτικό που θα εργάζεται σε ανασφαλές περιβάλλον ώστε να είναι «πρόθυμος» να υλοποιήσει όλες τις κρατικές εντολές. Στο νέο τοπίο της ελαστικής εργασίας των αναπληρωτών πλήρους και μειωμένου ωραρίου, των ΕΣΠΑ, των ωρομισθίων, των απλήρωτων εκπαιδευτικών που μετακινούνται διαρκώς, της κατάργησης της μονιμότητας, της σύνδεσης του μισθού με την αξιολόγηση, της αύξησης του ωραρίου, της δουλειάς ακόμα και απογεύματα, των αυθαίρετων μετακινήσεων, όλα: Συντελούν στην πειθάρχηση, χειραγώγηση και τελικά στην επιβολή της πολιτικής συντριβής του εκπαιδευτικού κινήματος. Οδηγούν στο να δυναμώνει και η σχετική και η απόλυτη μορφωτική εξαθλίωση της νέας γενιάς, να ενισχύονται οι ταξικοί φραγμοί στη γνώση. Απέναντι σε αυτή τη λαίλαπα χωρίς τέλος και έλεος που προωθεί η συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ- Ε.Ε – ΔΝΤ, είναι περισσότερο παρά ποτέ αναγκαία η κοινή δράση εκπαιδευτικών – μαθητών – γονιών -φοιτητών, η δημιουργία ενός Μετώπου Παιδείας - Εργασίας- Δημοκρατίας για: Να ανατραπούν οι προωθούμενες ρυθμίσεις και η εκπαιδευτική πολιτική του συνασπισμού εξουσίας που με αιχμή του δόρατος την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ δεν αφήνει τίποτα όρθιο. Μικρά ανθρώπινα σχολεία με 15 μαθητές ανά τμήμα ώστε και στην πράξη να χτυπηθεί η παραπαιδεία. Οχι στις συγχωνεύσεις!
Διπλασιασμό των εκπαιδευτικών δαπανών για: Δημόσια δωρεάν Παιδεία.
Ενιαίο υποχρεωτικό δημόσιο δωδεκάχρονο σχολείο, Ενιαία Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση! Την αντιμετώπιση του αναλφαβητισμού!
Το μόνιμα εργαζόμενο και δίκαια αμειβόμενο εκπαιδευτικό!
Κάτω η χούντα κυβέρνησης – Ευρωπαϊκής Ένωσης – ΔΝΤ και η πολιτική τους!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου