Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Τι θέλει από έναν άνδρα;

To όμορφο και επιτυχημένο πρώην μοντέλο, Ρέα Τουτουνζή, εξομολογήθηκε για όλα όσα θα πρέπει να κάνει ένας άντρας, για να την κάνει ευτυχισμένη αλλά και για τις περιόδους μοναξιάς που έχει περάσει. 

Σύμφωνα λοιπόν, με δηλώσεις της στο περιοδικό ΟΚ: «θέλω να νιώθω ποθητή, να μου δίνει αγάπη και στοργή, γιατί μέσα μου είμαι επτά ετών. Θέλω να υπάρχει ειλικρίνεια και επικοινωνία. Απλά πράγματα» και συνέχισε δηλώνοντας πως έχει περάσει περιόδους μοναξιάς. ..



«Δεν είμαι μοναχικός τύπος. Θέλω συντροφικότητα. Θέλω να είμαι σε μια σχέση, να δίνω και να παίρνω αγάπη», εξομολογήθηκε η ίδια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση