Τρεις Ελληνίδες γιαγιάδες ξετρέλαναν την Αμερική! Οι δύο από αυτές είναι οι ηθοποιοί Ζωζώ Ζάρπα και Αλεξάνδρα Παντελάκη, που η φήμη τους έχει φτάσει ως την άλλη άκρη του Ατλαντικού...
Αιτία, η εμφάνισή τους στη διαφημιστική καμπάνια της αμερικανικής εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων Athenos, που χαλάει τον κόσμο, ενώ τα μηνύματα που τους έρχονται από την αμερικανική ήπειρο είναι ότι η «συγκεκριμένη εταιρεία πουλάει γιαούρτια αβέρτα».
«Μου φαίνεται τόσο αστείο!.. Έχω παίξει της Παναγιάς τα μάτια στο θέατρο και δεν περίμενα να γίνει τέτοιος χαμός με μια διαφήμιση», δηλώνει στην «Espresso» η ηθοποιός Ζωζώ Ζάρπα. Η ηθοποιός, που σήμερα ασχολείται με τη σκηνοθεσία και διδάσκει στη δραματική σχολή «Θεμέλιο», έγινε γνωστή στον πολύ κόσμο από τη συμμετοχή της στις τηλεοπτικές σειρές «Κίτρινος Φάκελος», «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά» και «Ο χήρος, η χήρα και τα χειρότερα».
Η Ζωζώ Ζάρπα κάνει μια Ελληνοαμερικανίδα ροκ γιαγιά που βρίζει έναν μηχανόβιο στην αργκό. Ο τρόπος εκφοράς της γλώσσας είναι αυτό που έχει ξετρελάνει τους Αμερικανούς. Ατάκες της έχουν γίνει σλόγκαν που χρησιμοποιούν οι νεαροί.
«Αρνιόμουν πεισματικά να κάνω διαφήμιση, από θέση! Δεν μου αρέσει να πουλιέμαι ως προϊόν ή μαζί με το προϊόν! Πιστεύω ότι ο ηθοποιός καίγεται με τη διαφήμιση, άσχετα αν τις καλύτερες διαφημίσεις οι ηθοποιοί και όχι οι κομπάρσοι. Έτη φωτός η διαφορά τους! Μια φίλη, η κυρία Ελένη Αντωνοπούλου, με πίεσε τόσο πολύ, μου είχε φάει την ψυχή ώσπου στο τέλος με έπεισε. Όταν δεν θέλεις με τίποτα, κάτι σε κυνηγάει! Στο συμβόλαιο έγραφε ότι η διαφήμιση θα παιχτεί μόνο στην Αμερική, οπότε είπα εντάξει, δεν θα γίνω ρεζίλι στην Ελλάδα! Δεν γλιτώνεις όμως από το Internet...», αναφέρει χαρακτηριστικά η ηθοποιός.
Σε μία και μοναδική διαφήμιση που έπαιξε ήταν όταν της το πρότεινε παλαιότερα ο Λάκης Λαζόπουλος και αφορούσε τράπεζα.
Η Ζωζώ Ζάρπα δέχτηκε να γυρίσει την αμερικανική διαφήμιση, έβαλε όμως και τους όρους της! «Τους έψησα τους καημένους τους Αμερικανούς! Το αρχικό concept ήταν να ανεβαίνω πάνω σε μία μηχανή και να φεύγω. Τους είπα ότι εγώ έχω χάσει ανιψιό σε τροχαίο με μηχανή και δεν ανεβαίνω! Τελικά τους υπέδειξα κάτι άλλο, να ανεβαίνει άλλος στη μηχανή κι εγώ να τον μαλώνω και το δέχτηκαν. Ήταν όλοι τόσο υπέροχοι επαγγελματίες! Τριάντα άτομα συνεργείο».
Τα διαφημιστικά βίντεο με τις Ελληνίδες γιαγιάδες που λανσάρουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν γίνει μόδα.
http://24news-gr.blogspot.com/2011/03/blog-post_6800.html
Αιτία, η εμφάνισή τους στη διαφημιστική καμπάνια της αμερικανικής εταιρείας γαλακτοκομικών προϊόντων Athenos, που χαλάει τον κόσμο, ενώ τα μηνύματα που τους έρχονται από την αμερικανική ήπειρο είναι ότι η «συγκεκριμένη εταιρεία πουλάει γιαούρτια αβέρτα».
«Μου φαίνεται τόσο αστείο!.. Έχω παίξει της Παναγιάς τα μάτια στο θέατρο και δεν περίμενα να γίνει τέτοιος χαμός με μια διαφήμιση», δηλώνει στην «Espresso» η ηθοποιός Ζωζώ Ζάρπα. Η ηθοποιός, που σήμερα ασχολείται με τη σκηνοθεσία και διδάσκει στη δραματική σχολή «Θεμέλιο», έγινε γνωστή στον πολύ κόσμο από τη συμμετοχή της στις τηλεοπτικές σειρές «Κίτρινος Φάκελος», «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά» και «Ο χήρος, η χήρα και τα χειρότερα».
Η Ζωζώ Ζάρπα κάνει μια Ελληνοαμερικανίδα ροκ γιαγιά που βρίζει έναν μηχανόβιο στην αργκό. Ο τρόπος εκφοράς της γλώσσας είναι αυτό που έχει ξετρελάνει τους Αμερικανούς. Ατάκες της έχουν γίνει σλόγκαν που χρησιμοποιούν οι νεαροί.
«Αρνιόμουν πεισματικά να κάνω διαφήμιση, από θέση! Δεν μου αρέσει να πουλιέμαι ως προϊόν ή μαζί με το προϊόν! Πιστεύω ότι ο ηθοποιός καίγεται με τη διαφήμιση, άσχετα αν τις καλύτερες διαφημίσεις οι ηθοποιοί και όχι οι κομπάρσοι. Έτη φωτός η διαφορά τους! Μια φίλη, η κυρία Ελένη Αντωνοπούλου, με πίεσε τόσο πολύ, μου είχε φάει την ψυχή ώσπου στο τέλος με έπεισε. Όταν δεν θέλεις με τίποτα, κάτι σε κυνηγάει! Στο συμβόλαιο έγραφε ότι η διαφήμιση θα παιχτεί μόνο στην Αμερική, οπότε είπα εντάξει, δεν θα γίνω ρεζίλι στην Ελλάδα! Δεν γλιτώνεις όμως από το Internet...», αναφέρει χαρακτηριστικά η ηθοποιός.
Σε μία και μοναδική διαφήμιση που έπαιξε ήταν όταν της το πρότεινε παλαιότερα ο Λάκης Λαζόπουλος και αφορούσε τράπεζα.
Η Ζωζώ Ζάρπα δέχτηκε να γυρίσει την αμερικανική διαφήμιση, έβαλε όμως και τους όρους της! «Τους έψησα τους καημένους τους Αμερικανούς! Το αρχικό concept ήταν να ανεβαίνω πάνω σε μία μηχανή και να φεύγω. Τους είπα ότι εγώ έχω χάσει ανιψιό σε τροχαίο με μηχανή και δεν ανεβαίνω! Τελικά τους υπέδειξα κάτι άλλο, να ανεβαίνει άλλος στη μηχανή κι εγώ να τον μαλώνω και το δέχτηκαν. Ήταν όλοι τόσο υπέροχοι επαγγελματίες! Τριάντα άτομα συνεργείο».
Τα διαφημιστικά βίντεο με τις Ελληνίδες γιαγιάδες που λανσάρουν τα γαλακτοκομικά προϊόντα έχουν γίνει μόδα.
http://24news-gr.blogspot.com/2011/03/blog-post_6800.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου