Πέμπτη 17 Μαρτίου 2011

ΜΕΣΙ: Έχω πολλά χρόνια μπροστά μου

Απάντηση στις δηλώσεις του προπονητή της Αργεντινής, Σέρχιο Μπαπτίστα, ο οποίος...




δήλωσε ότι ο Μέσι είναι ο κορυφαίος ποδοσφαιριστής, έδωσε ο άσος της Μπαρτσελόνα.

«Είμαι πολύ νέος και έχω πολλά χρόνια μπροστά μου. Ίσως, όταν ολοκληρώσω την καριέρα μου, να το συζητήσουμε ξανά» είπε ο Μέσι και σημείωσε:

«Είμαι πολύ τυχερός που έχω τόσο καλούς προπονητές στην Μπαρτσελόνα. Ο Φρανκ Ράικαρντ με χρησιμοποίησε πρώτη φορά και με βοήθησε να εκπληρώσω το όνειρό μου. Ο Γκουαρντιόλα μού έχει δώσει πολλά και με έχει βοηθήσει να βελτιωθώ. Για μένα είναι ο κορυφαίος προπονητής στον κόσμο και το αποδεικνύει κάθε μέρα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση