Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν πια να βλέπουν και ταινίες του Χόλιγουντ στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο, καθώς η Warner Bros υπέγραψε τη σχετική συμφωνία, πρώτη μεταξύ των μεγάλων κινηματογραφικών στούντιο, και αρκετά από τα φιλμ της θα είναι πια διαθέσιμα σταδιακά μέσω του Facebook, το οποίο έχει πάνω από 500 εκατ. μέλη διεθνώς...
Η συμφωνία δημιουργεί μια πολλά υποσχόμενη πηγή νέων εσόδων για το κοινωνικό δίκτυο, ειδικά αν ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες του Χόλιγουντ την πρωτοβουλία της Warner, θυγατρικής της Time Warner Inc, που έκανε λόγο σε ανακοίνωσή της για μια πειραματική κίνηση.
To Facebook, το οποίο μέχρι στιγμής βγάζει τα περισσότερα χρήματά του (σε ποσοστό πάνω από 90%) μέσω online διαφημίσεων, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, θα παίρνει το 30% των εσόδων. Οι καταναλωτές-χρήστες του θα μπορούν να πληρώνουν για να δουν την ταινία, χρησιμοποιώντας το “Facebook Credits”, ένα ψηφιακό νόμισμα που μέχρι τώρα χρησιμοποιείται σε πάνω από 400 παιγνίδια (games) και άλλες εφαρμογές του δικτύου.
Η υπηρεσία παροχής πλήρων κινηματογραφικών ταινιών (streaming) θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο για μέλη του Facebook στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με αναλυτές της Γκόλντμαν Σαξ, η είδηση ξάφνιασε τη Γουόλ Στριτ, καθώς δημιουργεί μια ανταγωνιστική «σφήνα» σε προϋπάρχουσες εξειδικευμένες επιχειρήσεις ενοικίασης online βιντεοταινιών και τηλεοπτικών σειρών όπως η Netflix, ενώ ανάλογες online υπηρεσίες προσφέρουν η Apple μέσω του iTunes, η Amazon, το Hulu, το YouTube κ.α.
Προς το παρόν τουλάχιστον, όπως διευκρινίστηκε, οι χρήστες του Facebook δεν θα πληρώνουν μια σταθερή συνδρομή για την παρακολούθηση ταινιών, αλλά θα καταβάλλουν το κόστος για την ενοικίαση-παρακολούθηση κάθε επιμέρους ταινίας. Η ενοικίαση θα κοστίζει 30 Facebook Credits ή 3 δολάρια και θα επιτρέπει την παρακολούθηση της ταινίας απεριόριστες φορές για 48 ώρες.
Η πρώτη ταινία που θα είναι διαθέσιμη στην σελίδα της Warner στο Facebook, θα είναι ο «Σκοτεινός Ιππότης» του Κρίστοφερ Νόλαν, που γυρίστηκε το 2008 και αποτελεί συνέχεια του «Μπάτμαν», ενώ θα ακολουθήσουν και άλλοι τίτλοι στο άμεσο μέλλον. Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να σχολιάζουν τις ταινίες και να συνεχίζουν να επικοινωνούν με τους φίλους τους, την ώρα που βλέπουν την ταινία.
Η παρακολούθηση βίντεο αποτελεί ήδη μια πολύ δημοφιλή ενασχόληση στο Facebook, όπου δεκάδες εκατομμύρια χρήστες ανταλλάσσουν καθημερινά βιντεοκλίπ, συνήθως μικρής διάρκειας.
Η συμφωνία δημιουργεί μια πολλά υποσχόμενη πηγή νέων εσόδων για το κοινωνικό δίκτυο, ειδικά αν ακολουθήσουν και άλλες εταιρίες του Χόλιγουντ την πρωτοβουλία της Warner, θυγατρικής της Time Warner Inc, που έκανε λόγο σε ανακοίνωσή της για μια πειραματική κίνηση.
To Facebook, το οποίο μέχρι στιγμής βγάζει τα περισσότερα χρήματά του (σε ποσοστό πάνω από 90%) μέσω online διαφημίσεων, σύμφωνα με τα πρακτορεία Ρόιτερ και Γαλλικό, θα παίρνει το 30% των εσόδων. Οι καταναλωτές-χρήστες του θα μπορούν να πληρώνουν για να δουν την ταινία, χρησιμοποιώντας το “Facebook Credits”, ένα ψηφιακό νόμισμα που μέχρι τώρα χρησιμοποιείται σε πάνω από 400 παιγνίδια (games) και άλλες εφαρμογές του δικτύου.
Η υπηρεσία παροχής πλήρων κινηματογραφικών ταινιών (streaming) θα είναι αρχικά διαθέσιμη μόνο για μέλη του Facebook στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με αναλυτές της Γκόλντμαν Σαξ, η είδηση ξάφνιασε τη Γουόλ Στριτ, καθώς δημιουργεί μια ανταγωνιστική «σφήνα» σε προϋπάρχουσες εξειδικευμένες επιχειρήσεις ενοικίασης online βιντεοταινιών και τηλεοπτικών σειρών όπως η Netflix, ενώ ανάλογες online υπηρεσίες προσφέρουν η Apple μέσω του iTunes, η Amazon, το Hulu, το YouTube κ.α.
Προς το παρόν τουλάχιστον, όπως διευκρινίστηκε, οι χρήστες του Facebook δεν θα πληρώνουν μια σταθερή συνδρομή για την παρακολούθηση ταινιών, αλλά θα καταβάλλουν το κόστος για την ενοικίαση-παρακολούθηση κάθε επιμέρους ταινίας. Η ενοικίαση θα κοστίζει 30 Facebook Credits ή 3 δολάρια και θα επιτρέπει την παρακολούθηση της ταινίας απεριόριστες φορές για 48 ώρες.
Η πρώτη ταινία που θα είναι διαθέσιμη στην σελίδα της Warner στο Facebook, θα είναι ο «Σκοτεινός Ιππότης» του Κρίστοφερ Νόλαν, που γυρίστηκε το 2008 και αποτελεί συνέχεια του «Μπάτμαν», ενώ θα ακολουθήσουν και άλλοι τίτλοι στο άμεσο μέλλον. Οι χρήστες του Facebook θα μπορούν να σχολιάζουν τις ταινίες και να συνεχίζουν να επικοινωνούν με τους φίλους τους, την ώρα που βλέπουν την ταινία.
Η παρακολούθηση βίντεο αποτελεί ήδη μια πολύ δημοφιλή ενασχόληση στο Facebook, όπου δεκάδες εκατομμύρια χρήστες ανταλλάσσουν καθημερινά βιντεοκλίπ, συνήθως μικρής διάρκειας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου