Εκατομμύρια ευρώ ξοδεύουν οι Έλληνες στον διαδικτυακό τζόγο, παίζοντας
σε ηλεκτρονικές ρουλέτες και τράπουλες, σύμφωνα με στοιχεία που κατέθεσε
ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστήμιου Αθηνών, Γιώργου Δουκίδη, από
την έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου Eltrun...
Σύμφωνα με τα στοιχεία του καθηγητή, το 31% των Ελλήνων παίζει τακτικά στα διαδικτυακά καζίνου, ενώ το 19% δηλώνει ότι παίζει “κάποιες φορές”, με ποσά που φτάνουν τα 300 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Διαδικτυακές αγορές δισεκατομμυρίων
Μεγάλη άνθηση σημειώνει και το διαδικτυακό εμπόριο, με την συνολική αξία των αγορών να εκτιμάται ότι θα φτάσει το 2011 τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ από 1,3 δισεκατομμύρια το 2010.
Το 2011, πάνω από ένας στους δέκα Έλληνες (περίπου 1,2 εκατ. άτομα), εκτιμάται ότι θα κάνουν κάποια αγορά on-line.
Οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως λογισμικό και hardware (το 90% των ερωτηθέντων, εκ των οποίων 63% τακτικά), αλλά και ηλεκτρονικά (87%), εισιτήρια ταξιδιών (78%), οικιακά είδη (62%), ρούχα/παπούτσια (47%), κοσμήματα (25%), καλλυντικά (24%), προϊόντα σούπερ μάρκετ (11%) και είδη γρήγορου φαγητού (6%).
Το 44% των ερωτηθέντων αναζητά «τακτικά» ή «κάποιες φορές» ευκαιρίες αγοράς σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες, το 66% διεκπεραιώνει συναλλαγές ηλεκτρονικής τραπεζικής και το 70% μπαίνει στις γνωστές ιστοσελίδες ημερήσιων προσφορών προϊόντων/υπηρεσιών.
Για τις συναλλαγές τους, οι Ελληνες χρησιμοποιούν, κυρίως, επιτραπέζιους υπολογιστές (78,8%), αλλά και φορητούς (63,2%) και «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα (26,5%).
Σύμφωνα με τα στοιχεία του καθηγητή, το 31% των Ελλήνων παίζει τακτικά στα διαδικτυακά καζίνου, ενώ το 19% δηλώνει ότι παίζει “κάποιες φορές”, με ποσά που φτάνουν τα 300 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
Διαδικτυακές αγορές δισεκατομμυρίων
Μεγάλη άνθηση σημειώνει και το διαδικτυακό εμπόριο, με την συνολική αξία των αγορών να εκτιμάται ότι θα φτάσει το 2011 τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ από 1,3 δισεκατομμύρια το 2010.
Το 2011, πάνω από ένας στους δέκα Έλληνες (περίπου 1,2 εκατ. άτομα), εκτιμάται ότι θα κάνουν κάποια αγορά on-line.
Οι Έλληνες αγοράζουν κυρίως λογισμικό και hardware (το 90% των ερωτηθέντων, εκ των οποίων 63% τακτικά), αλλά και ηλεκτρονικά (87%), εισιτήρια ταξιδιών (78%), οικιακά είδη (62%), ρούχα/παπούτσια (47%), κοσμήματα (25%), καλλυντικά (24%), προϊόντα σούπερ μάρκετ (11%) και είδη γρήγορου φαγητού (6%).
Το 44% των ερωτηθέντων αναζητά «τακτικά» ή «κάποιες φορές» ευκαιρίες αγοράς σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες, το 66% διεκπεραιώνει συναλλαγές ηλεκτρονικής τραπεζικής και το 70% μπαίνει στις γνωστές ιστοσελίδες ημερήσιων προσφορών προϊόντων/υπηρεσιών.
Για τις συναλλαγές τους, οι Ελληνες χρησιμοποιούν, κυρίως, επιτραπέζιους υπολογιστές (78,8%), αλλά και φορητούς (63,2%) και «έξυπνα» κινητά τηλέφωνα (26,5%).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου