Σάββατο 2 Απριλίου 2011

Όποιος έχει 178 εκατομμύρια ευρώ, να σηκώσει το χέρι του


Μεγάλος λόγος γίνεται τις τελευταίες ήμερες για το αν και ποιος πρώην υπουργός της ΝΔ έχει 178 εκ ευρώ στο λογαριασμό του.

Κατά πρώτο λόγο πρόκειται για απόλυτη αθλιότητα όποιου ήταν σε θέση να γνωρίζει το θέμα και το «διέρρευσε» χρησιμοποιώντας τα γνωστά-υπογεια κανάλια σκοτεινής πολιτικής επικοινωνίας. Διότι σε αντίθετη περίπτωση ο έχων την πληροφορία όφειλε να τεκμηριώσει κατά πόσο δικαιολογείται ή όχι η ύπαρξη αυτού του ποσού και να το στείλει στον εισαγγελέα ή τέλος πάντων να δημοσιοποιήσει την υπόθεση με υπεύθυνο τρόπο και στη σωστή της διάσταση. Άρα εφόσον δεν το έκανε και προτίμησε τη λάσπη στον ανεμιστήρα είναι κατακριτέος.
Ωστόσο και αυτός ο "κροίσος της πολίτικης" από την πλευρά του, γιατί δεν σηκώνει ευθαρσώς το χέρι του και να πει: "δεν ξέρω πόσοι άλλοι έχουν τέτοια ποσά στους λογαριασμούς τους, αλλά εγώ τα έχω. Και όχι μόνο είναι απόλυτα νόμιμα, αλλά μπορώ να αιτιολογήσω ότι είναι και ηθικά. Τα έβγαλα με τον τίμιο ιδρώτα μου πριν μπω στην πολιτική και όσο ήμουν υπουργός έβγαλα μόνο ένα λογικό κέρδος από τις επενδύσεις μου. Ήμουν μάγκας στα οικονομικά, όχι απαραιτήτως στα δημόσια, αλλά σίγουρα στα προσωπικά μου τα κατάφερα μια χαρά. Εσείς τι ζόρι τραβάτε;" Είναι τόσο απλό. Ούτε φήμες, ούτε ερωτήσεις στη Βουλή, ούτε σενάρια επί σεναρίων.
Πρέπει απλώς να έχει το θάρρος να σηκώσει το χέρι του. Αλλά για έναν άνθρωπο που έχει καταφέρει να βγάλει 178 εκ. ευρώ φαντάζομαι ότι αυτό είναι μια εύκολη υπόθεση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση