Ο Friedhelm Hillebrand, ένας πρωτοπόρος των επικοινωνιών, έκανε ένα πείραμα το 1985, πολύ πριν τα γραπτά μηνύματα (SMS), γίνουν πραγματικότητα...
Έγραψε διάφορα μηνύματα και μέτρησε όλα τα γράμματα, τα κενά και τα σημεία στίξης. Αυτά τα μηνύματα είχαν, σχεδόν πάντα, λιγότερους από 160 χαρακτήρες...
Βρήκε επίσης ότι τα κείμενα που ήταν γραμμένα σε καρτ ποστάλ, ήταν μικρότερα από 150 χαρακτήρες.
Ο Hillebrand, χρησιμοποίησε αυτές τις πληροφορίες για να πείσει τους συνεργάτες του στην Global System for Mobile Communications (GSM), ότι οι 160 χαρακτήρες είναι υπεραρκετοί, για την υπηρεσία σύντομων μηνυμάτων (short messaging service – SMS).
Μερικά facts για τα γραπτά μηνύματα (τα στοιχεία αναφέρονται στις ΗΠΑ):
Περισσότεροι από το 72%, των χρηστών κινητών τηλεφώνων, στέλνουν και λαμβάνουν γραπτά μηνύματα.
Στις ηλικίες 18–29 το 95% χρησιμοποιούν SMS
Το 2009, στάλθηκαν 4,1 δισεκατομμύρια μηνύματα κάθε μέρα. Αυτό αναλογεί σε 17 μηνύματα ανά κάτοχο κινητού.
Όσο τα SMS αυξάνονται, οι συνομιλίες μειώνονται. Το 2007 ο μέσος όρος μια συνομιλίας ήταν 3,13 λεπτά και το 2009 έπεσε στα 2,03 λεπτά.
Η χρήση κινητού κατά την οδήγηση, ευθύνεται για 1,4 εκατομμύρια ατυχήματα το χρόνο. Από αυτά τα 200.000 οφείλονται στο γράψιμο μηνυμάτων. Οι πιθανότητες να πάθετε ατύχημα είναι 23 φορές περισσότερες όταν στέλνετε SMS.
Μελέτες έχουν δείξει ότι η ενασχόληση με τα γραπτά μηνύματα κατά την οδήγηση, μειώνει τον χρόνο αντίδρασης, στο χρόνο αντίδρασης ενός 70χρονου. Το διάβασμα των μηνυμάτων είναι πιο επικίνδυνο από το γράψιμό τους.
Το 49% των χρηστών κάτω των 25, στέλνουν μηνύματα, όταν τρώνε, το 24% όταν βρίσκονται στην τουαλέτα και το 10% όταν κάνουν σεξ. Γι' αυτούς που είναι άνω των 25, τα ποσοστά είναι 27%, 12% και 6% αντίστοιχα.
3 στους 5 εφήβους λένε ότι το sexting (μηνύματα με ερωτικό περιεχόμενο), είναι ανασφαλές. 1 στους 5 όμως το κάνει.
Το 28% των γονιών, έχει στείλει SMS με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις τα SMS, αποφέρουν ένα κέρδος 60-70 δισεκατομμυρίων δολαρίων, κάθε χρόνο, στις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου