Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Οι πρώτες δηλώσεις του Σκαρμούτσου για το λάθος του


Σάλος έχει προκληθεί από το λάθος του αυστηρότερου εκ των κριτών του Master Chef Δημήτρη Σκαρμούτσου, ο οποίος βαθμολόγησε τον τελικό νικητή του παιχνιδιού με την κάρτα του δεύτερου στην τελική κατάταξη. Όπως ήταν φυσικό όλοι οι δημοσιογράφοι έσπευσαν να τον βρουν προκειμένου να εξηγήσει το λάθος του.

Η πρώτη που κατάφερε να του αποσπάσει...ναι...να του αποσπάσει δύο κουβέντες-διότι είναι και ακριβοθώρητο το αγόρι- ήταν η αρχισυντάκτρια του ΚΟΥΣ ΚΟΥΣ Μαίρη Παλιαλέξη. Τι απάντησε ο σκληρός του Master chef; "Δεν έχω ιδέα τι μου λέτε. Δε γνωρίζω κάτι. Για πιο λάθος μου μιλάτε; Δεν έχω χρόνο τώρα. Είμαι στην Κουζίνα και έξω περιμένουν πελάτες να τους εξυπηρετήσω". Την ίδια ώρα το Mega και οι υπεύθυνοι επικοινωνίας του καναλιού "έδιναν" τον Σκαρμούτσο, απαντώντας ότι "Γνωρίζαμε το λάθος του αλλά και πάλι η βαθμολογία που έδωσε στον Άκη ήταν η ίδια με αυτή του Μιχάλη. Δηλαδή Δέκα. Η παραγωγή έκρινε-εντοπίζοντας το λάθος-ότι δεν ήταν κάτι μεμπτό και γι αυτό τον λόγο δεν παρενέβη στην τελική βαθμολογία με μοντάζ". Άλλωστε κάτι τέτοιο-επειδή ακριβώς το show ήταν μαγνητοσκοπημένο- θα χαλούσε την έκρηξη των στιγμών τα συναισθήματα ακόμη και το Καταρρέω της παρουσιάστριας. Και βέβαια ποιός...μα ποιος θα χαλούσε αυτή την ιστορική ατάκα; Ποιός θα έπαιρνε την ευθύνη; Ποιος θα άφηνε πληγές στους τηλεθεατές αν έκοβε τις στιγμές κορύφωσης του show; Τώρα βέβαια...εγώ...θέλω να σας πω ότι δεν τα πολύ πιστεύω αυτά. Αλλά και από την άλλη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση