Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Καταγγελία για Νοσοκομείο Αμαλιάδος


Κυριακη απογευμα πηγαινω στο νοσοκομειο Αμαλιαδος με εντονο βηχα , δυσπνοια και πονο στο στηθος. Φτανοντας στο κισε με ενημερωνουν πως πρεπει να πληρωσω...
5ευρω για εισιτηριο συν 75 ευρω για τις εξετασεις γιατι το νοσοκομειο δεν ειχε συμβαση με το ικα. Ενω περιμενα 6 ωρες εφτασε η σειρα μου να εξεταστω και εκει αρχιζουν τα παρατραγουδα. Ενω εξεταζομαι απο γιατρο και περναει το περιστατικο στο βιβλιο συμβαντων η <κυρια> επιμελητρια αρχισε να σχολιαζει ειρωνικα τα ευρηματα της εξετασεις μου και οτι πηγα στα εξωτερικα ιατρια με απλο βηχα (δεν με ειχε εξετασει η ιδια) με γιατρο που τυχαια ηταν εκει για δικο του περιστατικο και ουδεμια σχεση ειχε με το νοσοκομειο. Το προσπερνω και περιμενω την εξεταση. Μετα απο λιγο φανερα εκνευρισμενει μου ζητησε με εντονο υφος να περασω εξω γιατι την ενοχλει ο βηχας μου. Σηκωθηκα και εφυγα χωρις να παρω θεραπεια καθως της ειπα τα σχετικα και εχοντας πληρωσει 80 ευρω. Ακουστε και το ποιο τρελο! Μετα απο μια ωρα με πηρε τηλεφωνο εκ μερους της και μου ζητουσε να επιστρεψω γιατι απο τα ευρηματα της εξετασης χρειαζομουν οξυγονο. Φυσικα δεν πηγα .Η <κυρια>  νομιζει πως το νοσοκομειο ειναι τσιφλικι της, αυτο πρεπει να αλλαξει και ειναι στο χερι ολων μας γιαυτο θα καταγγειλω το παριστατικο.


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση