Δευτέρα 3 Ιανουαρίου 2011

Χριστίνα Στεφανίδη

Για να είμαστε σίγουροι, πόσων χρονών είσαι ακριβώς;
«Στις 24 Ιουλίου έγινα 19 χρονών. Τελείωσα και το σχολείο, οπότε ήμουν ελεύθερη πλέον να κάνω το γυμνό. Αν και έχω κάνει σέξι φωτογραφήσεις στο παρελθόν, το γυμνό το φοβόμουν και είχα άγχος. Το ότι το περίμεναν πολλοί όμως είναι κολακευτικό».

Με τι βαθμό τελείωσες;
«Δε θα σου πω. Πάντως ήταν αξιοπρεπής. Ήμουν πάντα καλή μαθήτρια».

Πανελλήνιες έδωσες;
«Έδωσα, αλλά δε με ενδιέφερε ποτέ να μπω σε ελληνικό πανεπιστήμιο. Ο τρόπος εκπαίδευσης και με τις καταλήψεις που γίνονται συνέχεια δε μου αρέσει ως ιδέα. Θέλω κάποια στιγμή να πάω στο εξωτερικό να σπουδάσω πολιτικές επιστήμες και να κάνω μεταπτυχιακό στην ψυχολογία ή στη διπλωματία για να γίνω διπλωμάτισσα».



Στο σχολείο τι γινόταν με τις σέξι φωτογραφήσεις;
«Άκουγα πολύ καλά σχόλια και γενικά είχα πολύ καλές σχέσεις. Έφερναν τα περιοδικά στο σχολείο, τα έδειχναν στους καθηγητές και με πείραζαν».

Σου την είχε πέσει κανένας καθηγητής σου;

«Υπήρχαν κάποιοι –νέοι άνθρωποι βέβαια– που με κοίταζαν ως γυναίκα. Έπεφτε το βλέμμα τους λίγο παραπάνω πάνω μου. Μου έλεγαν σχόλια τύπου “ωραία φωτογράφηση, Χριστινάκι”, αλλά κανείς δε με έφερε σε δύσκολη θέση, γιατί κι εγώ ήξερα πώς να το χειριστώ. Το έπαιζα πολύ cool και άνετη». 

Με ποια διάσημη σου έχουν πει ότι μοιάζεις;
«Με τη Nicole Scherzinger από τις Pussycat Dolls και την Kristin Kreuk που παίζει τη Λάνα, την κοπέλα του Superman στο Smallville. Ακούω και κάτι τραβηγμένα τύπου “η νέα Μπελούτσι”».

Εσένα ποια σου αρέσει;
«Η Αντριάνα Λίμα πιστεύω ότι είναι η πιο όμορφη γυναίκα. Μου αρέσει πάρα πολύ και η Μπελούτσι. Πιο ωραία Ελληνίδα θεωρώ την Αλέκα Καμηλά».

Έχουν γραφτεί πράγματα για σένα που σε έχουν ενοχλήσει;
«Με ενοχλεί που διαρκώς μου χρεώνουν άντρες και περισσότερο με ενοχλεί για τους γονείς μου. Βγαίνω με ένα φίλο μου να πιούμε ένα ποτό και αμέσως γράφουν ότι είμαστε μαζί, κάτι που δεν ισχύει».

Τι σου αρέσει περισσότερο πάνω σου;
«Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη με το σώμα μου, δε θα άλλαζα κάτι. Μου αρέσουν πολύ τα πόδια μου, η κοιλιά μου, ο ποπός μου και εννοείται τα χείλη μου και τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου. Οι άντρες βέβαια κοιτάνε τα πιο σέξι σημεία – στήθος, ποπό».

Το πιο ωραίο φλερτ που σου έχουν κάνει;

«Ήμουν με την παρέα μου κάπου και κάποιος μου άφησε ένα χαρτάκι όπου μου έγραφε: “Τώρα που σε είδα νομίζω ότι έχω δει τα πάντα”. Από κάτω πρόσθεσε μόνο το όνομά του και την ημερομηνία. Δεν ήθελε να ενοχλήσει, ήταν πολύ διακριτικός».

Και το χειρότερο;

«Το χειρότερο είναι αυτό που σου φωνάζουν στο δρόμο μέσα από το αυτοκίνητο ή που οδηγούν σιγά σιγά δίπλα σου και σου μιλάνε. Πραγματικά, ποτέ δεν το κατάλαβα. Τι περιμένει, δηλαδή, ο άλλος; Ότι ξαφνικά θα μπω στο αυτοκίνητό του; Ποιος είναι ο απώτερος σκοπός; Τι προσδοκίες έχει από το σφύριγμα;».

Τι πρέπει να έχει ένας άντρας για να τον κοιτάξεις;

«Θέλω να τον θαυμάζω απόλυτα, να τον θεωρώ μεγάλο ταλέντο στη δουλειά του, όποια κι αν είναι αυτή. Αν έχει και το ψαγμένο στυλάκι του Τζόνι Ντεπ (σ.σ. έχει κόλλημα μαζί του από μικρή), ακόμα καλύτερα. Επίσης, να με κάνει να γελάω και να νιώθω όμορφα και άνετα».

Και να είναι καλός στο κρεβάτι;
«Για να είναι καλός εκείνος, πρέπει να είναι και η γυναίκα, για να του το βγάλει. Το σεξ αφορά και τους δύο και όχι τον έναν. Όλα είναι θέμα χημείας και αύρας. Εγώ καταλαβαίνω από την πρώτη ματιά αν υπάρχει χημεία στο σεξ. Και δεν έχω διαψευστεί ποτέ».

Υπάρχει κάποιος επώνυμος που θα ήθελες να πας μαζί του;

«Γενικά θέλω να τον γνωρίσω τον άλλο πριν κάνω κάτι, άσχετα αν μου αρέσει το παρουσιαστικό του. Έχω απομυθοποιήσει αρκετούς επώνυμους στη ζωή μου μέχρι τώρα, γιατί από μικρή έχω γνωρίσει πολλούς».

Πού να σε πάει κάποιος στο πρώτο ραντεβού για να τον γνωρίσεις;
«Κάπου για φαγητό χαλαρά και όχι κάπου με πολύ κόσμο για να με “δείξει”. Το κόλπο είναι να μάθει τι μου αρέσει να τρώω, να διαλέξει κάποιο εστιατόριο με ανάλογη κουζίνα και μετά να με ρωτήσει αν μου αρέσει το συγκεκριμένο. Επίσης, στο ραντεβού θέλω να είναι πολύ κύριος, να μου ανοίξει την πόρτα του αυτοκινήτου, να με ρωτήσει πώς αισθάνομαι, τι θέλω να φάω και εννοείται να πληρώσει».

Θα πρέπει να έρθει να σε πάρει και με το αυτοκίνητο από το σπίτι σου; 
«Ναι. Αν μπω όμως στο αυτοκίνητο και ακούει ελληνικά, θα ξενερώσω. Κι εγώ ακούω ελληνικά, αλλά είναι για άλλη ώρα και διάθεση. Στο αυτοκίνητο θέλω να ακούει ψαγμένη μουσική: ροκιές, μπαλάντες, Guns ’n’ Roses, Deep Purple ή house και μπιτάκια που τα έχει βρει μόνος του».

Ιδανικό soundtrack για το σεξ υπάρχει;
«Εγώ θα διάλεγα το Lovesong των Cure ή το Sex On Fire των Kings Of Leon».

Ποιο είναι το πιο σέξι εσώρουχο που έχεις;

«Ένα πολύ σέξι μαύρο δικτυωτό body. Μου αρέσουν πολύ τα κορμάκια».

Υπάρχει κάτι που απολαμβάνεις περισσότερο στο κρεβάτι;
«Δεν έχω κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Ό,τι μου έρθει εκείνη τη στιγμή. Έχω πάντα δίπλα μου αυτούς που θέλω πραγματικά, κι έτσι με αυτόν που είμαι κάθε φορά νιώθω άνετα για οτιδήποτε. Ό,τι γίνεται στο κρεβάτι μου αρέσει, το απολαμβάνω».

Κάτι που να σε εξιτάρει;
«Μου αρέσει να είμαστε το βράδυ σε κάποιο μαγαζί με πολύ κόσμο, να με πειράζει διακριτικά και να μην μπορεί να κάνει τίποτα παραπάνω».

Γιατί θα σε ερωτευόταν κάποιος;
«Γιατί γενικά ως άτομο είμαι ξεχωριστή. Αυτό που μου λένε είναι ότι εκπέμπω μια θετική αύρα».



πηγή playboy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση