Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Δέστε τη Ριάνα

Τελικά όταν η Ριάνα τραγουδούσε "Μου αρέσει ο τρόπος που πονάει" δεν έκανε ακριβώς… πλακίτσα! Η σούπερ σταρ από τα Μπαρμπέιντος σε δηλώσεις της στο περιοδικό Rolling Stone ήταν αποκαλυπτική και έβαλε… φωτιά στη φαντασία των (αμέτρητων) θαυμαστών της!

"Μου αρέσει να μου ρίχνουν ξυλίτσες. Όπως και να το σε δένουν έχει την πλάκα του. Βέβαια, καμιά φορά, τα μαστίγια και οι αλυσίδες μπορεί να αποδειχθούν υπερβολή. Τότε, πρέπει να σταματήστε και να τον βάλετε να χρησιμοποιήσει τα χεράκια του"!...



Το Ριανάκι μίλησε και για τον πόνο που βίωσε από την επιθετική συμπεριφορά του πρώην της, Κρις Μπράουν: "Δεν ήθελα να με βλέπουν οι άνθρωποι να κλαίω. Ήμουν πολύ ευάλωτη εκείνη την περίοδο της ζωής μου και δεν ήθελα ο κόσμος να με λυπάται".

Μπορεί πάντως η Ριάνα να μη δέχεται τη βία, της αρέσει, όμως, να είναι… υποταγμένη: "Το να είσαι δοτικός στην κρεβατοκάμαρα, είναι πολύ ωραίο. Πρέπει να είσαι μια μικρή κυρία και να έχεις κάποιον σκληρό άντρα να είναι το αφεντικό. Εμένα έτσι μου αρέσει".








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση