Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!

Πως οι κλασικές ατάκες σίγουρων ανδρών, μπορούν να γυρίσουν μπούμερανγκ και να ανατρέψουν τα δεδομένα...
Το protothema.gr παρουσιάζει μερικές περιπτώσεις όπου οι άνδρες πήγαν για μαλλί και βγήκαν κουρεμένοι.

-Γεια σου. Είμαι εκατομμυριούχος
-Γεια σου! Δουλεύω στην εφορία: Τι καλά που γνωριστήκαμε

-Η θέση δίπλα σου είναι ελεύθερη;
-Ναι, και θα είναι και η δική μου αν καθίσεις.

-Μπορώ να έχω το ονοματάκι σου;
-Γιατί, δικό σου δεν έχεις;

-Νομίζω ότι μπορώ να σε κάνω πολύ ευτυχισμένη;
-Γιατί, φεύγεις;

-Γεια, μόνη έχεις έρθει;
-Ναι, και μόνη σκοπεύω να φύγω

-Έλα, μη ντρέπεσαι, ζήτα μου μια έξοδο
-Καλά, βγες έξω τώρα

-Βλέποντας το πρόσωπο σου, πρέπει να γυρίζουν πολλά κεφάλια…
-Και βλέποντας το δικό σου, πρέπει να γυρίζουν αρκετά στομάχια…

-Μποντ, Τζέιμς Μποντ
-Χάσου, άντε χάσου

-Σπίτι σου ή σπίτι μου;
-Και τα δυο. Εσύ σπίτι σου και εγώ σπίτι μου

-Είμαι φωτογράφος και ψάχνω ένα πρόσωπο σαν και το δικό σας
-Και εγώ είμαι πλαστική χειρούργος και ψάχνω ένα πρόσωπο σαν και το δικό σας

-Γεια σου σε έχω ξαναδεί στο μπαρ απέναντι, είμαι σίγουρος.
-Ναι, γι’ αυτό και σταμάτησα να πηγαίνω εκεί

-Πρέπει να είχαμε βγει παλιότερα ραντεβού 1-2 φορές;
-Ναι, μάλλον μια, ποτέ δε κάνω τέτοιο λάθος δεύτερη φορά

-Ουαου είσαι ψιλή..
-Ουαου είσαι τάπας. Τα λέμε!

-Ζαχαροπλάστης είναι ο πατέρας σου;
-Ναι, και φτιάχνει κάτι χαλβάδες σαν κι εσένα

-Τι θα έλεγες αν σου ζήταγα να παντρευτούμε
-Τίποτα, δε μπορώ να μιλάω και να γελάω ταυτόχρονα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση