Ως η επαλήθευση των χειρότερων φόβων διαφαίνονται οι εξελίξεις στο ζήτημα της συνέχισης ή μη των έργων για την «Ολυμπία οδό», ιδίως στο τμήμα της Ηλείας, από Πάτρα μέχρι Πύργο (και από εκεί μέχρι την Τσακώνα)...
Όπως παραδέχτηκε κι ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών Δημ. Ρέππας, κατά τη συνάντηση που είχε την Τετάρτη, στην Αθήνα, από κοινού με άλλους ακόμη υπουργούς και με κομματικά στελέχη της Δυτικής Ελλάδας, της Πελοποννήσου και του Ιονίου, η κατασκευή του έργου είναι εξαιρετικά αμφίβολη!!!
Σύμφωνα με πληροφορίες του «iliaoikonomia» του «attacktv» και των εφημερίδων «Πρωινή» και «Πατρίδα», στην ίδια σύσκεψη επισημάνθηκε από τον ίδιο τον υπουργό ότι, εφόσον πάψει πράγματι το μέχρι τώρα έργο της Κορίνθου - Πατρών να χρηματοδοτείται από τις Τράπεζες, ελλοχεύει ο κίνδυνος να παραμείνει ακόμη και για 10 χρόνια στη σημερινή κατάσταση!!! Αντί εθνικής οδού, δηλαδή, να έχουμε στην κυριολεξία ένα... δρόμο μετ? εμποδίων, κατώτερο σε πολλά σημεία του ακόμη κι από τις προδιαγραφές μιας επαρχιακής οδού.
Αυτό που αναφέρθηκε στη σύσκεψη ως εναλλακτικό σενάριο από το Δ. Ρέππα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες) είναι να ΜΑΤΑΙΩΘΕΙ η κατασκευή του τμήματος από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο, προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρωθεί το κομμάτι Πάτρα-Κόρινθος!!!!!!!!!!!!
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να επισημανθεί ότι πρόκειται για μια ιδέα που ήδη τίθεται στο παρασκήνιο από την παραχωρησιούχο κοινοπραξία, η οποία, ούτως ή άλλως, δεν είχε δει με τόσο ...καλό μάτι τη διαδρομή Πάτρα-Πύργος, διότι δεν προβλέπονται εκεί πολλά διόδια προς είσπραξη!
Ποιος θα τολμήσει;
Για να συμβεί, όμως, κάτι τέτοιο, θα πρέπει υποχρεωτικά να επικυρωθεί προηγουμένως από τη Βουλή, αφού προϋποθέτει αλλαγή των όρων της σύμβασης! Και τίθεται τότε το ερώτημα: Ποιος Ηλείος (ή και Αχαιός βουλευτής), έστω και του κυβερνώντος κόμματος, θα υπερψηφίσει μια τέτοια τροποποίηση;
Δεδομένων δυστυχώς, της έλλειψης βούλησης, των έντονων προβλημάτων χρηματοδότησης του έργου σε σχέση και με την γενικότερη κατάσταση της Ελλάδας στα οικονομικά, προχωράει όλο και περισότερο ένα τέτοιο σενάριο (ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΣΤΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ SITE ΩΣ ΤΩΡΑ) που αν επαληθευτεί θα βουλιάξει κυριολεκτικά την Ηλεία στον πυθμένα της ανάπτυξης και θα της δώσει την απόλυτη χαστική βολή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα είναι ακόμη μια ακόμα, αλλά και η πιο ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΗ περίπτωση όπου ο τόπος μας θα μπει ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ (ειδικά σε σε σχέση με την γειτονική Αχαΐα), επιβεβαιώνοντας την κλασική πια ρήση ότι «εμάς μας έχουν ξεχασμένους και ...γραμμένους και η ...ανάπτυξη σταματά στην Πάτρα»!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Τρένο, αεροπλάνο, ακτοπλοΐα, ζεύξη και αυτοκινητόδρομος, θα αποτελούν προνόμια των κατοίκων της έδρας μιας Περιφέρειας με τεράστιες αναπτυξιακές αποκλείσεις μεταξύ των περιφερειακών ενοτήτων της, αποκλίσεις που φέρνουν πάντα την Ηλεία τελευταία και καταϊδρωμένη...
Βουλευτές και αρχές του Νομού ΟΦΕΙΛΟΥΝ να αντιδράσουν και να μιλήσουν ΤΩΡΑ!!!
Νέο «καμπανάκι» από τους εργαζόμενους
Την παραίτηση του υπουργού υποδομών, Δημήτρη Ρέππα, ζήτησε διαμαρτυρόμενος ο πρόεδρος των εργαζομένων στο έργο της Ολυμπίας Οδού, Θόδωρος Τσελεπής, λόγω αναποτελεσματικότητας επιβολής στους εργολάβους. Όπως τόνισε, το υπουργείο οφείλει να αναγκάσει τις τράπεζες να δώσουν τα χρήματα, την εταιρεία να προχωρήσει το έργο και να μην κρύβονται όλοι μαζί πίσω από το κίνημα «Δεν πληρώνω». Σημείωσε ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση από την κυβέρνηση να πιέσει τράπεζες και εργολάβους, αντιθέτως πιέζει τους πολίτες για τα διόδια. Μέχρι στιγμής έχει απολυθεί το 1/3 των εργαζομένων στην εταιρεία VINCI, εργασίες πραγματοποιούνται μόνο στα τούνελ του έργου και αναμένονται νέες εξελίξεις την ερχόμενη εβδομάδα.
Όχι και για το φυσικό αέριο!
Τέλος, κατά τη διάρκεια της ίδιας σύσκεψης αναφέρθηκε ξεκάθαρα ότι το φυσικό αέριο δεν μπορεί να έρθει στην περιοχή, γιατί δεν υπάρχει ενεργοβόρα μονάδα. Ο αιρετός περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας, Απ. Κατσιφάρας, αντέτεινε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με τον υφυπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννη Μανιάτη, για την κατασκευή μονάδας της ΔΕΗ. Ωστόσο, από τους παριστάμενους υπουργούς εγέρθηκαν πολλές επιφυλάξεις, με το σκεπτικό ότι αναβαθμίζεται το εργοστάσιο της Μεγαλόπολης, κάτι που αρκεί για την ηλεκτροδότηση της Δυτ. Ελλάδας.
iliaoikonomia
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου