Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Αντώνης Κανάκης «Υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από τον έρωτα;»

Καλεσμένος στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη στο MTV ήταν ο Αντώνης Κανάκης. Στη συνέντευξη, ο παρουσιαστής του "Ράδιο Αρβύλα" απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τον έρωτα, τη δημιουργία οικογένειας αλλά και τα νούμερα τηλεθέασης...

Θέλει να κάνει οικογένεια; Θα μπορούσε να ζήσει χωρίς αυτή;
«Είναι κάτι που όταν θα έρθει, θα το αγκαλιάσω με πολλή χαρά. Έχω εμπιστοσύνη στη ζωή ότι θα τα φέρει τη στιγμή που πρέπει αυτά τα τόσο σημαντικά πράγματα».

Ποια είναι η γνώμη του για τα στημένα ειδύλλια της ελληνικής showbiz;
«Μου φαίνεται αδιανόητο. Πολλά συγχαρητήρια έχω να δώσω στους ανθρώπους αυτούς. Τα γνωρίζω, δεν είμαι από άλλο πλανήτη, προφανώς και συμβαίνουν. Αλλά μου φαίνεται αδιανόητο. Μου φαίνεται μεγάλη ξεφτίλα να κάνεις κάτι τέτοιο».

Θα ήθελε να ζήσει ο ίδιος το μεγάλο έρωτα;
«Είναι δυνατόν να σου απαντήσει κανείς σε αυτή την ερώτηση “όχι”; Δεν γίνεται. Υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από τον έρωτα;»

Για τα ποσοστά τηλεθέασης:
«Δεν έχω και μεγάλη πίστη στα νούμερα της AGB. Παρά το γεγονός ότι είναι πολύ υψηλά για το “Ράδιο Αρβύλα, δεν τα πολυπιστεύω».

Μερικές πρόσφατες στιγμές του Αντώνη Κανάκη στο "Ράδιο Αρβύλα":





yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση