Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Dora PJ (Δώρα Παπαγιαννάκη)


«More«… Αυτός είναι ο τίτλος ενός πολύ καλού dance τραγουδιού που άκουσα τυχαία πρόσφατα στο youtube και μου τράβηξε αμέσως τη προσοχή, ερμηνευμένο από μια τραγουδίστρια που δεν είχα ξανακούσει...
Την Dora PJ, κατά κόσμον Δώρα Παπαγιαννάκη. Μια νεαρή ερμηνεύτρια που μας έρχεται από τη Πάτρα και μέσα από αυτό το τραγούδι καταφέρνει να δείξει πέρα από την ερμηνεία και τη παρουσίαση του τραγουδιού, ιδιαίτερες ικανότητες και στη δημιουργία, καθώς το τραγούδι το έχει γράψει η ίδια, τόσο τη μουσική όσο και τους στίχους. Από μια γρήγορη έρευνα στο internet έμαθα πως είναι κόρη του Ανδρέα Παπαγιαννάκη, πολύ γνωστού μουσικού στη Πάτρα. Άλλη μια περίπτωση που το μήλο έπεσε τελικά κάτω από τη μηλιά! Και φαίνεται πως αυτό το …μήλο, έχει ιδιαίτερη γεύση!

Γι’ αυτό το λόγο τη φιλοξενούμε στο σημερινό Meeting Point, με σκοπό να μάθουμε περισσότερα γι’ αυτήν, για τη πορεία της και για τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα, στη μουσική αλλά και γενικότερα στη ζωή…
Music Corner: Απόφοιτος γραφιστικής, που αποφασίζεις να μπεις στο χώρο του τραγουδιού! Το …σκέφτηκες καλά;Dora PJ (Δώρα Παπαγιαννάκη)Ένα πτυχίο ήταν πάντα στο μυαλό μου η δεύτερη επιλογή, επιλογή ασφαλείας θα την έλεγα, γιατί ο χώρος της μουσικής όσο κλισέ κι αν ακούγεται, είναι δύσβατος και δύσκολος να τον κατακτήσεις σε βάθος και έκταση. Δεν με πειράζουν οι δυσκολίες, αλλά θα σταματούσα αν ένιωθα ότι αυτό το μονοπάτι τείνει να με διαβρώσει ως άνθρωπο. Ήθελα να ασχολούμαι με τη μουσική, από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, γεννήθηκα και μεγάλωσα με τα πιο όμορφα ακούσματα καθώς, όντας τυχερή, κατάγομαι από μουσική οικογένεια. Η καρδιά επιτάσσει, δεν σκέφτεται…!
Music Corner: Τα δύο πρώτα σου τραγούδια, βρίσκονται ήδη στο youtube όπου έχουν μάλιστα μαζέψει αρκετά views. Το ένα είναι καθαρόαιμο dance, διεθνών προδιαγραφών («more») και το άλλο το δημιούργησες για το καρναβάλι («φώτα χρώμα»). Γενικά ποιο στυλ μουσικής σκοπεύεις να υιοθετήσεις στη πορεία;Dora PJΤο MORE είναι το πρώτο τραγούδι που έγραψα και παράλληλα η αδυναμία μου θα έλεγα. Όσον αφορά το καρναβαλικό, μου αρέσει αυτός ο θεσμός γιατί βλέπω πολύ κόσμο να γελά και να ξεχνά προβλήματα. Απολύτως ειλικρινά, θα σας πω ότι δεν έχω καταλήξει σε συγκεκριμένο style, γιατί πάντα μου άρεσε να ερμηνεύω από έντεχνο – rock – pop –dance, μέχρι την πιο δακρύβρεχτη μπαλάντα. Έτσι δεν μπορώ ούτε εγώ η ίδια να πείσω τον εαυτό μου ότι θα επιλέξω ένα style και στην πορεία δεν θα τολμήσω πολλά περισσότερα. Δως μου ένα τραγούδι που με εμπνέει και θα το προσαρμόσω πάνω μου!
Music Corner: Με ποιους συνεργάστηκες για τη δημιουργία των video clip; Αποτελούν προσωπικές σου παραγωγές;Dora PJ: Τα music videos αποτελούν promo παραγωγές. Δημιουργήθηκαν από τον εξαίρετο Πέτρο Φυτιλά και την ομάδα του, οι οποίοι βρίσκονται κοντά σε κάθε μου βημα και είμαι ευγνώμων!
Music Corner: Έχεις επαφές με δισκογραφικές εταιρείες; Υπάρχει κάποια συμφωνία στα σκαριά; Θεωρείς απαραίτητη σήμερα τη παρουσία δισκογραφικής για να σταθεί στο χώρο κάποιος νέος καλλιτέχνης;Dora PJ: Σκοπεύω να ηχογραφήσω κάποια τραγούδια ακόμα και έχοντας περισσότερο υλικό, να απευθυνθώ σε εταιρείες. Λογικά θα έπρεπε να είμαι σε εγρήγορση, όμως έδωσα προτεραιότητα σε άλλες κινήσεις τους τελευταίους μήνες. Θεωρώ ότι η υποστήριξη μιας δισκογραφικής εταιρείας είναι βασικό συστατικό μιας επιτυχημένης πορείας.
Music Corner: Πες μου 3 έλληνες και 3 ξένους καλλιτέχνες (ή group), των οποίων δηλώνεις fanDora PJ: Καταρχήν να σας πω ότι έχω αδυναμία στην ξένη μουσική. Ο διαχρονικός και αγαπημένος μου Frank Sinatra, έχω αδυναμία στα 60’s… Σύγχρονοι, η Celine Dion, η αψεγάδιαστη φωνή όπως τη λέω, η Christina Aguilera και …ευτυχώς που μου θέσατε όριο! Έλληνες, κρίνοντας τους από live εμφανίσεις, Άννα Βίσση, Μιχάλης Χατζηγιάννης, Άλκηστις Πρωτοψάλτη και αρκετοί άλλοι…
Music Corner: Υπάρχει κάποιος συνθέτης ή στιχουργός που θα ήθελες να σου γράψει τραγούδια ή σκέψη σου είναι να συνεχίσεις στηριζόμενη αποκλειστικά στις δικές σου δημιουργικές ικανότητες;Dora PJ: Από μικρή «σκάρωνα» μελωδίες και έγραφα στίχους, αλλά ποτέ δεν είχα σκεφτεί να τα εκμεταλλευτώ επαγγελματικά. Εφόσον μου προέκυψε, σκοπεύω να γράφω όποτε έχω έμπνευση, αλλά σίγουρα με ενδιαφέρουν πολύ συνεργασίες με άτομα που θαυμάζω στο χώρο.
Music Corner: Είσαι κόρη ενός πολύ γνωστού στη Πάτρα μουσικού και τραγουδιστή, του Ανδρέα Παπαγιαννάκη. Πόσο σε επηρρέασε η ιδιότητα του πατέρα σου στο να ασχοληθείς κι εσύ με το τραγούδι; Υπάρχει κάτι που ο ίδιος σου έχει επισημάνει να προσέχεις στο χώρο;Dora PJΝομίζω με επηρέασε από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, όπως ξαναείπα. Νανουριζόμουν με τον ήχο της κιθάρας ως βρέφος ενώ μετά ως παιδί συνέδεα κάθε πτυχή, περίοδο και συναίσθημα της ζωής μου, με μελωδίες, κάτι που κάνω ακόμα και σήμερα. Χαριτωμένο γεγονός είναι ότι η “καριέρα” μου σημείωσε τα πρώτα της βήματα ταυτόχρονα με μένα, στα δυόμιση μου χρόνια, σε κάποια πίστα του Μονάχου πλάι στον μπαμπά, ερμηνεύοντας παιδικά τραγούδια σε ενθουσιασμένους Γερμανούς! Ο πατέρας μου και χαίρεται και μου επισημαίνει συχνά σημεία τα οποία πρέπει να προσέχω. Σίγουρα όμως, γνωρίζοντας με καλά, μου έχει εμπιστοσύνη
Music Corner: Έχεις κάνει ποτέ ενέργειες για να εμφανιστείς σε κάποιο τραγουδιστικό TV talent show; Αν όχι, θα σε ενδιέφερε να κάνεις μια τέτοια κίνηση;Dora PJ: Η αλήθεια είναι ότι πάντα πίστευα πως όλο αυτό το σκηνικό αποτελεί μια βιομηχανία εκμετάλλευσης και ανάλωσης παιδιών με ταλέντο, πάθος και όνειρα. Με κάλεσαν από ένα τέτοιο show κάποια στιγμή, αυτό με δελέασε ομολογώ και στο βωμό της αναγνωρισιμότητας που όλοι χρειαζόμαστε σ’ αυτό το χώρο, αποφάσισα να πάω, αλλά στη πορεία πείστηκα πως τελικά κάτι τέτοιο δεν θα μου ταίριαζε, για πολλούς λογούς.
Music Corner: Τα γεγονότα στην Ιαπωνία, τι πιστεύεις ότι πρέπει να μας διδάξουν;Dora PJ: Το γεγονός αυτό για μένα αποτελεί μια από τις πιο θλιβερές στιγμές της ανθρωπότητας τις οποίες κάποιοι θα δουν δυστυχώς με τη στατιστική διάσταση. Κι αυτό μ’ ενοχλεί, όσο ενοχλεί και το ίδιο το συμβάν. Μου δημιούργησε πάντως μεγάλο θαυμασμό ο τρόπος που αντιμετώπισαν οι Ιάπωνες – και η πολιτεία και ο απλός κόσμος – αυτή τη τραγωδία.
Music Corner: Και τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα; Σε θυμώνουν; Σαν νέος άνθρωπος τι θα ήθελες να ζητήσεις από τους πολιτικούς αυτού του τόπου;Dora PJ: Φοβάμαι και να ευχηθώ και να ζητήσω κάτι από πολιτικό, γιατί κατά παράξενο τρόπο είναι σαν να επιλέγουν να κάνουν ακριβώς αυτό που μας ενοχλεί και που μας οδηγεί σε τέλμα! Θα ήθελα να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να εργαστούν – επιτέλους – ουσιαστικά!!!
Music Corner: Η σχέση σου με το Internet; Ξέρω ότι έχεις προσωπική σελίδα στο facebook με πολύ κόσμο και κίνηση! Είναι απαραίτητο σήμερα το Internet για έναν καλλιτέχνη;Dora PJ: Προτιμώ πάντα την ανθρώπινη επαφή εκτός διαδικτύου, ωστόσο τo internet έχει μπει και εδραιωθεί στη ζωή μας. Το internet μπορεί εύκολα να δώσει ενδείξεις για την αποδοχή του κόσμου όσον αφορά μια μουσική δουλειά, να την προωθήσει, να σε φέρει πιο κοντά με φίλους, κοινό ή και τα δυο και να ακούσεις απόψεις οι οποίες πάντα είναι σημαντικές και βοηθούν την καλλιτεχνική σου εξέλιξη…
Music Corner: Ετοιμάζεις κάποιες live εμφανίσεις; Γενικά ποια είναι τα άμεσα σχέδιά σου;Dora PJ: Aυτό το καιρό έχω επικεντρωθεί στο να κλείσω συνεργασίες με συγκεκριμένους ανθρώπους του χώρου, για ενορχήστρωση και ηχογράφηση κάποιων νέων τραγουδιών που έχω γράψει. Η διαδικασία αυτή υπολογίζω να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Μάιο, οπότε θα κάνω επαφές με δισκογραφικές εταιρείες. Παράλληλα κάνω κάποια live ως guest σε εναλλακτικές μουσικές σκηνές, Πατρών και Αθηνών και συζητάω ενδεχόμενες συνεργασίες για τη καλοκαιρινή σεζόν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση