Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Άφαντη η νεολαία ΠΑ.ΣΟ.Κ. και ο γραμματέας της Κώστας Πανταζής για το θέμα του ασύλου


Αγαπητέ Γραμματέα  Κώστα Πανταζή,
Ονομάζομαι Λιόλιου  Νικολέτα και είμαι φοιτήτρια  του 3ου έτους της Νομικής Αθηνών. Οι γονείς μου διαμένουν μόνιμα στο Βόλο κι εγώ τα τελευταία 3 χρόνια στην Αθήνα. Οι πολιτικές μου καταβολές είναι στο ΠΑΣΟΚ και δραστηριοποιούμαι όπως μπορώ, χωρίς να είμαι οργανωμένη.
Λαμβάνω το θάρρος να σας αποστείλω τη συγκεκριμένη επιστολή εξαιτίας των γεγονότων των τελευταίων ημερών στη σχολή μου. Προφανώς γνωρίζετε  πως ένας μεγάλος 
αριθμός μεταναστών εισέβαλε στη σχολή μου, με τη βοήθεια ανθρώπων που καμία σχέση δεν έχουν με τα μαθήματά μας και τη σχολή μας. Εξαιτίας αυτού του γεγονότος οι υπεύθυνοι της σχολής μου αποφάσισαν την αναστολή των μαθημάτων για μία εβδομάδα κι όπως καταλαβαίνετε, αυτό έχει τραγικές συνέπειες για όλους μας. Δυστυχώς πολλοί φοιτητές που καταγόμαστε από την περιφέρεια δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να χάνουμε το χρόνο και τα χρήματά μας άδικα εδώ και να παρεμποδίζονται τα μαθήματά μας από ανθρώπους που καμία σχέση δεν έχουν με το Πανεπιστήμιο. Κατανοώ απόλυτα το δράμα αυτών των ανθρώπων αλλά σκέφτομαι ποιος από όλους αυτούς που τους έφεραν στη Νομική κατανοεί εμάς και τις οικογένειές μας και τις θυσίες που κάνουμε για να σπουδάσουμε. Έτσι όπως είναι η κατάσταση, πώς να μην πάει για σπουδές στο εξωτερικό κάποιος.
Παρακολούθησα τις  ανακοινώσεις των πολιτικών κομμάτων και των νεολαιών για τα γεγονότα στη σχολή μας. Δυστυχώς, όμως δεν  είδα καμία ανακοίνωση από τη δική μας οργάνωση τη Νεολαία ΠΑΣΟΚ. Δεν  είδα καμία πρόταση για λύση. Δεν  πρέπει να δοθεί λύση; Δεν πρέπει να πούμε αν πρέπει να αρθεί το άσυλο; Το άσυλο υπάρχει για τη διακίνηση ιδεών ή για να προστατεύει όποιον θέλει να κάνει παράνομες πράξεις; Αν εγώ πήγαινα παράνομα σε μια άλλη χώρα, θα μπορούσα να καταλάβω ένα δημόσιο κτίριο και να ζητάω να νομιμοποιήσουν την παραμονή μου εκεί οι αρμόδιες αρχές; Στην τελική ποιος είναι ο ρόλος της Νεολαίας και της Νεολαίας ΠΑΣΟΚ ειδικότερα; Απλά να υπάρχουμε απαθείς και να ασχολούμαστε μόνο με το Παλαιστινιακό; Ή να δίνουμε και λύσεις; Και ποια είναι η λύση για εσάς;
Θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας και τη θέση της  Ν. ΠΑΣΟΚ. Αν πραγματικά πιστεύετε πως  άρση ασύλου δεν πρέπει να γίνει, τι πρέπει να κάνουμε τότε; Μήπως να πάρουμε την κατάσταση στα  χέρια μας και να τους βγάλουμε εμείς μαζί με τη Νεολαία ΠΑΣΟΚ  από τη Νομική;
Περιμένω την απάντησή σας και θα ήθελα να ακούσω τις  απόψεις σας κάποια στιγμή. 
                                          
                                                             Με τιμή
                                          Λιόλιου Νικολέττα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση