Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Νάσια Μυλωνά: Γύρισα την πλάτη στην Ελλάδα

Είναι μόλις 21 χρονών, το ύψος της αγγίζει τον… Θεό, περίπου 1,80, ξανθιά με μπλε μάτια και αναλογίες αξιοζήλευτες. Δεν θα ήταν υπερβολή να συμπληρώναμε ότι η Νάσια Μυλωνά φτιάχτηκε από τον Υψιστο όταν εκείνος είχε πολλά κέφια…


«Από πάρα πολύ μικρή, το όνειρό μου ήταν να ασχοληθώ με το modeling. Πέρασα στο πανεπιστήμιο, ταυτόχρονα όμως έψαχνα τα πρακτορεία κι έτσι βρέθηκα στο Vice Versa της Ελενας Χριστοπούλου.

Από εκεί και μετά, με τη βοήθεια των κατάλληλων ανθρώπων, βρέθηκα να ταξιδεύω στο εξωτερικό. Οι διαγωνισμοί ομορφιάς δεν με βρίσκουν αντίθετη, σε κάποιες κοπέλες δίνουν τη δυνατότητα να γίνουν γνωστές.

Βέβαια, αν έχεις μυαλό, μπορείς να διαχειριστείς τις δυνατότητες που σου δίνονται, αλλιώς δεν καταφέρνεις τίποτα. Πολλά από τα κορίτσια χάνονται για αυτόν τον λόγο».





Η γνωριμία με τον Τίμπερλεϊκ

Σήμερα δουλεύει στο Λονδίνο, το Μιλάνο, το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, την Κόστα Ρίκα. Εχει πάρει μέρος σε επιδείξεις και φωτογραφήσεις για μεγάλους σχεδιαστές, όπως είναι οι Gucci, Alviero Martini, Guess, Max Mara.



Η συνομιλία μας έγινε λίγες ώρες αφού είχε γυρίσει από μια φωτογράφηση που έγινε στο Κουβέιτ.

«Τα τελευταία δύο χρόνια είμαι μονίμως με μια βαλίτσα στο χέρι. Ερχομαι στο σπίτι μου μόνο για μια εβδομάδα κάθε τρεις μήνες.

Δεν μου λείπει η Ελλάδα, μου λείπει μόνο η ζεστασιά του σπιτιού μου. Το δύσκολο κομμάτι της δουλειάς μου είναι ο ανταγωνισμός, γιατί στο εξωτερικό είναι μεγάλος».





Ο χρόνος που περνάει στην Ελλάδα γίνεται όλο και πιο λίγος. Οι συγκινήσεις, ωστόσο, και οι εμπειρίες που κερδίζει πολλές. Η ίδια ξεχωρίζει τη γνωριμία της με τον Τζάστιν Τίμπερλεϊκ, που έγινε με αφορμή τη συμμετοχή της στην επίδειξη ρούχων που φέρουν την υπογραφή του.

«Ημουν από μικρή θαυμάστριά του. Μόλις έμαθα ότι θα πάρω μέρος, τρελάθηκα! Τον αντιλήφθηκα λίγο πριν βγω στην πασαρέλα.

Του είπα ότι είμαι θαυμάστριά του και μου χαμογέλασε, με ρώτησε πώς με λένε και μου είπε να βγάλω στην πασαρέλα τα γυαλιά ηλίου που φόραγα για να φαίνονται τα μάτια μου. Ηταν πολύ γλυκός, προσιτός».

Το ψηλόλιγνο κορίτσι από τη Ναύπακτο, μπορεί να μην έχει χρόνο για τον εαυτό της, καθώς κύριο μέλημά της είναι η, ωστόσο αισθάνεται τυχερή, καθώς στην Ελλάδα η κατάσταση είναι πολύ πιο δύσκολη.

«Σίγουρα πληρώνομαι πολύ καλύτερα έξω. Γύρισα την πλάτη στην Ελλάδα, όχι γιατί δεν υπάρχουν αξιόλογοι Ελληνες σχεδιαστές, φωτογράφοι και στιλίστες, αλλά γιατί δεν θα μπορούσα να κάνω την ανάλογη καριέρα με αυτή που κάνω έξω. Ειδικά τώρα, που λόγω της κρίσης οι δουλειές είναι ελάχιστες».

Η ερώτηση για το Next Top Model τη φέρνει σε δύσκολη θέση. «Δείχνει μόνο μια πλευρά του modeling. Εντάξει, και εγώ έχω κάνει σε δύσκολες συνθήκες φωτογράφηση, αλλά πριν κάνεις φωτογράφηση με φίδια π.χ. σε ρωτάνε αν μπορείς να το κάνεις.

Δεν σε υποχρεώνει κανείς, με το ζόρι, να κάνεις κάτι. Οχι, δεν θα έπαιρνα μέρος στο Next Top Model, έστω και αν ξεκινούσα τώρα την καριέρα μου».

Ο έρωτας και η απόρριψη

«Για να γίνει ένα μοντέλο top, δεν φτάνει μόνο η εμφάνιση. Φυσικά και αντιμετώπισα δυσκολίες, όμως δεν έφτασα ποτέ στο σημείο να πω τα παρατάω και φεύγω, ακόμα και αν πολλές φορές με απέρριπταν και μου έκλειναν την πόρτα στα μούτρα. Εγώ εκεί. Η απόρριψη είναι κομμάτι της δουλειάς και ι της ζωής».

Κι ο μεγάλος έρωτας; Θα την οδηγούσε στο να παρατήσει την καριέρα της;

«Μόνο που την ακούω αυτή την ερώτηση, με αγχώνει. Θεωρώ ότι ένας άνθρωπος που θα μου ζητούσε κάτι τέτοιο δεν θα στήριζε τα όνειρά μου και δεν θα με αγαπούσε πραγματικά. Ολα συνδυάζονται. Για την ώρα, δεν είμαι ερωτευμένη και προτεραιότητα έχει μόνο η δουλειά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση