Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

"ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;"

"Λοιπόν έμεινα χωρίς δουλειά πριν ένα χρόνο. Έκανα μεροκάματα που και που έκτοτε. Η αραββωνιαστικιά μου μένει πριν από λίγες μέρες και αυτή άνεργη. Ρωτάω τι να κάνω;......





....δηλαδή θα μου πείτε κόψε το λαιμό σου! Ε λοιπόν να σας πω το σκέφτηκα αλλά τι θα βγει τίποτα! Ρωτάω τι να κάνω και πραγματικά περιμένω να μου δώσουν όλοι αυτοί οι παλιομ....ες κάποια συμβουλή. Που πάμε σαν χώρα; Η μάνα μου ζεσταίνεται με πετρογκάζ γιατί δεν έχει λεφτά για πετρέλαιο. Εγώ έχω απλήρωτα ρεύματα, ενοίκια, νερά κ.α. τι σκατά θέλετε να παράγουμε και πως να βγούμε από την κρίση? Δηλαδή για τόσο μαλ...ες μας έχετε. Και εσείς οι δημοσιογράφοι τα ίδια είστε όλοι, λυπάμαι αλλά έτσι αισθάνομαι"..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση