Στη λίστα της υψηλής επικινδυνότητας στα τροχαία ατυχήματα,
συγκαταλέγεται ο νομός Ηλείας, σύμφωνα με τις διαπιστώσεις αξιωματικών
της Τροχαίας οι οποίοι συγκεντρώνουν και αξιολογούν τα δεδομένα για την
οδική ασφάλεια στη χώρα μας.
Ο πλέον καθοριστικός παράγοντας στην κατάταξη της Ηλείας στους επικίνδυνους νομούς από πλευράς οδικής ασφάλειας, είναι η γειτνίασή του με ένα μεγάλο αστικό κέντρο όπως η Πάτρα, που την καθιστά αφετηρία και προορισμό ταξιδιωτών.
Λόγω του αυξημένου αριθμού των οχημάτων που διέρχονται από τον νομό κατά τις εορταστικές περιόδους και τους καλοκαιρινούς μήνες, αυξάνονται και οι πιθανότητες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων. Σημαντικό ρόλο παίζει και η κατάσταση του εθνικού οδικού δικτύου καθότι ο δρόμος Πάτρα – Πύργος θεωρείται από τους πλέον επικίνδυνους στη χώρα.
Αξιοσημείωτα είναι και τα συμπεράσματα από την ετήσια έκθεση που έχει καταρτιστεί από το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, σχετικά με την οδική ασφάλεια στη χώρα μας. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το 2010 καταγράφηκε μείωση σε σχέση με το 2009 μόνο στα θανατηφόρα ατυχήματα και στους νεκρούς. Στις υπόλοιπες κατηγορίες σημειώθηκαν αυξήσεις με τη μεγαλύτερη (5,1%) στους σοβαρά τραυματίες. Συνολικά έγιναν 297 περισσότερα ατυχήματα και οι παθόντες αυξήθηκαν κατά 244 άτομα σε σχέση με το 2009.
Ο πλέον καθοριστικός παράγοντας στην κατάταξη της Ηλείας στους επικίνδυνους νομούς από πλευράς οδικής ασφάλειας, είναι η γειτνίασή του με ένα μεγάλο αστικό κέντρο όπως η Πάτρα, που την καθιστά αφετηρία και προορισμό ταξιδιωτών.
Λόγω του αυξημένου αριθμού των οχημάτων που διέρχονται από τον νομό κατά τις εορταστικές περιόδους και τους καλοκαιρινούς μήνες, αυξάνονται και οι πιθανότητες πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων. Σημαντικό ρόλο παίζει και η κατάσταση του εθνικού οδικού δικτύου καθότι ο δρόμος Πάτρα – Πύργος θεωρείται από τους πλέον επικίνδυνους στη χώρα.
Αξιοσημείωτα είναι και τα συμπεράσματα από την ετήσια έκθεση που έχει καταρτιστεί από το Εργαστήριο Συστημάτων Χρηματοοικονομικής Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης, σχετικά με την οδική ασφάλεια στη χώρα μας. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, το 2010 καταγράφηκε μείωση σε σχέση με το 2009 μόνο στα θανατηφόρα ατυχήματα και στους νεκρούς. Στις υπόλοιπες κατηγορίες σημειώθηκαν αυξήσεις με τη μεγαλύτερη (5,1%) στους σοβαρά τραυματίες. Συνολικά έγιναν 297 περισσότερα ατυχήματα και οι παθόντες αυξήθηκαν κατά 244 άτομα σε σχέση με το 2009.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου