Παρασκευή 11 Μαρτίου 2011

Το αποκαλυπτικό βιβλίο για τη Lady Gaga και τα ναρκωτικά

Σοκάρει το βιβλίο με τίτλο «Everyone Loves You When You Are Dead» του Neil Strauss για τη ζωή της Lady Gaga, καθώς αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές της ζωής της, πριν γίνει η σημερινή pop star, αλλά και περιγράφει την περίοδο κατά την οποία έκανε συστηματική χρήση ναρκωτικών...

«Ήθελα μόνο να φτιαχτώ και να γράψω μουσική» εξομολογείται η 24χρονη τραγουδίστρια, λέγοντας πως το διαμέρισμα που είχε στη Νέα Υόρκη, πριν γίνει γνωστή, κάθε άλλο παρά glamorous ήταν.

«Μερικές φορές παγώνω, όταν θυμάμαι πως ήμουν ξαπλωμένη στο πάτωμα με κατσαρίδες και άλλα έντομα επάνω μου και καθρέφτες με κοκαΐνη παντού γύρω μου και δεν είχαν την παραμικρή επιθυμία να κάνω κάτι άλλο εκτός από το να φτιαχτώ και να γράψω μουσική».

«Δεν είχα κακή παιδική ηλικία. Όλα όσα έκανα στον εαυτό μου ήταν δική μου πρωτοβουλία, για να μπω σε ένα καλλιτεχνικό ταξίδι και να γ*μ*σ* τον εαυτό μου, όπως ο Warhol, o Bowie και ο Mick Jagger» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Όπως αποκαλύπτει, το μουσικό της πρότυπο είναι η Maddona, ενώ η ενασχόλησή της με το τραγούδι άρχισε σε σκηνές της Νέας Υόρκης και συνδέθηκε με κάθε είδους πειραματισμούς στη ζωή και τη μουσική υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών.

O δημοσιογράφος - συγγραφέας πιστεύει ότι η Gaga κρύβεται πίσω από τις εκκεντρικές της εμφανίσεις, βάζοντας ένα όριο ανάμεσα στην καλλιτεχνική και την προσωπική της ζωή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση