Mετά από πέντε δεκαετίες η Ολυμπιακή Αεροπορία "κόβει" δύο από τους πλέον...
δημοφιλέστερους προορισμούς της Ευρώπης, το Λονδίνο και το Παρίσι.
Ο άλλοτε εθνικός μας αερομεταφορέας, δίνει έμφαση στα Βαλκάνια, όπως ανακοίνωσε η τωρινή διοίκηση. Η ΟΑ, που έκανε επί εποχή Ωνάση, την Ελλάδα διάσημη στις δύο κοσμικές πρωτεύουσες της Ευρώπης, δεν θα "πετάει" πλέον στην πόλη του Φωτός αλλά ούτε στην πόλη που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012, πρός μεγάλη απογοήτευση πολλών επιβατών.
Η Ολυμπιακή ξεκίνησε να πραγματοποιεί απευθείας πτήσεις προς το Λονδίνο και το Παρίσι το 1960 με τέσσερα αεροσκάφη Comet 4B, σε συνεργασία με την BEA (British European Αirways), δύο από τα οποία ανήκαν στην Ολυμπιακή και δύο στη βρετανική εταιρεία. Από τότε οι δύο αυτοί προορισμοί-ορόσημο δεν σταμάτησαν ποτέ να συμπεριλαμβάνονται στο καθημερινό πρόγραμμα πτήσεων της εταιρείας μέχρι...σήμερα.
Επιπλέον, σταματάει και τα δρομολόγια προς Βρυξέλες και Βιέννη. Αντίθετα, δίνει έμφαση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με ένα νέο δρομολόγιο προς Βελιγράδι , Βουκουρέστι, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Σόφια και Τίρανα.
Πηγή: http://skandalistes.blogspot.com/2011/03/blog-post_04.html#ixzz1FcFudvlF
δημοφιλέστερους προορισμούς της Ευρώπης, το Λονδίνο και το Παρίσι.
Ο άλλοτε εθνικός μας αερομεταφορέας, δίνει έμφαση στα Βαλκάνια, όπως ανακοίνωσε η τωρινή διοίκηση. Η ΟΑ, που έκανε επί εποχή Ωνάση, την Ελλάδα διάσημη στις δύο κοσμικές πρωτεύουσες της Ευρώπης, δεν θα "πετάει" πλέον στην πόλη του Φωτός αλλά ούτε στην πόλη που θα φιλοξενήσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012, πρός μεγάλη απογοήτευση πολλών επιβατών.
Η Ολυμπιακή ξεκίνησε να πραγματοποιεί απευθείας πτήσεις προς το Λονδίνο και το Παρίσι το 1960 με τέσσερα αεροσκάφη Comet 4B, σε συνεργασία με την BEA (British European Αirways), δύο από τα οποία ανήκαν στην Ολυμπιακή και δύο στη βρετανική εταιρεία. Από τότε οι δύο αυτοί προορισμοί-ορόσημο δεν σταμάτησαν ποτέ να συμπεριλαμβάνονται στο καθημερινό πρόγραμμα πτήσεων της εταιρείας μέχρι...σήμερα.
Επιπλέον, σταματάει και τα δρομολόγια προς Βρυξέλες και Βιέννη. Αντίθετα, δίνει έμφαση στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με ένα νέο δρομολόγιο προς Βελιγράδι , Βουκουρέστι, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Σόφια και Τίρανα.
Πηγή: http://skandalistes.blogspot.com/2011/03/blog-post_04.html#ixzz1FcFudvlF
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου