Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2010

Γιατί αποφεύγει τα Μ.Μ.Ε. ο Σκαρμούτσος;

Στην παρουσίαση του νέου βιβλίου του Σταύρου Θεοδωράκη βρέθηκε ο Δημήτρης Σκαρμούτσος και εκεί τον «τσάκωσε» η κάμερα της εκπομπής «Πρωινή Μελέτη».
Ο βραβευμένος σεφ, αφού ευχαρίστησε την παρουσιάστρια της εκπομπής, Ελεονώρα Μελέτη, μίλησε για τη σχέση του με τα Μ.Μ.Ε. και για τις αλλαγές στη ζωή του μετά τη συμμετοχή του στον διαγωνισμό μαγειρικής του MEGA «Master Chef».


«Δεν θέλω να φανεί ότι δεν βγαίνω και δεν μιλάω λόγω σνομπισμού, αλλά το κάνω γιατί ντρέπομαι. Είναι κάτι καινούργιο για εμένα», με αυτό τον τρόπο ξεκαθάρισε τη σχέση του με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας και ανέφερε τον λόγο που αποφεύγει τις κάμερες.

Όσο για το «Master Chef» και τι του είπε ο καλός του φίλος, Σταύρος Θεοδωράκης, μόλις ακούστηκε το όνομά του για την κριτική επιτροπή, ο επιτυχημένος σεφ απάντησε: «Όταν είπα στον Σταύρο ότι θα κάνω το “Master Chef”, μου είπε να προσέχω, γιατί η τηλεόραση είναι περίεργο πράγμα. Αυτό εγώ το βλέπω τώρα. Όλοι μου λένε θετικά πράγματα. Και χαίρομαι πάρα πολύ, γιατί στην αρχή εγώ είχα ένα άγχος, δεν ήξερα πώς θα βγει και πώς θα το αντιληφθεί ο κόσμος. Για μένα η ζωή συνεχίζει κανονικά, μαγειρεύω κάθε μέρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση