Οι υπεύθυνοι του YouTube της Google, δήλωσαν πως βρίσκονται σε συνομιλίες με το NBA και την Αμερικανική Ομοσπονδία Χόκεϋ επί πάγου, (NHL – National Hockey League), για ζωντανές αναμεταδόσεις παιχνιδιών.
Η απόφαση ήρθε μετά από τον πάταγο που έκανε η δημοτικότητα της αναμετάδοσης του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, πέρυσι.
Το YouTube στοχεύει στην αναμετάδοση πιο πολλών ζωντανών αθλητικών παιχνιδιών κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του έτους. Ο Anand Gautam, υπεύθυνος της Google στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού έδωσε συνέντευξη στη Σεούλ εχθές, κατά την οποία, όμως, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το deal με το NBA.
Η προσθήκη των ζωντανών μεταδόσεων αθλητικών μπορεί να βοηθήσει το YouTube να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του, κρατώντας τους θεατές για περισσότερη ώρα στο ίδιο το site, με αποτέλεσμα να προσελκύει περισσότερους διαφημιστές οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Άξια λόγου είναι τα στοιχεία που δείχνουν πως κατά τη διάρκεια του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα απαριθμούσαν τις 55 εκατομμύρια, από 250 διαφορετικές χώρες.
Ο Brian Suh, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων του YouTube στην Κορέα για τη Google, δήλωσε πως η Google βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με πολλά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένων και των NBA και NHL ενώ επίσης υπάρχουν και συζητήσεις με αρκετά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου στην Ευρώπη.
Τέλος, και πάλι σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, οι υπεύθυνοι του NBA και του NHL αντίστοιχα δεν απάντησαν επί του ερωτήματος όταν του τέθηκε, μέσω e-mail και τηλεφωνήματος.
Η απόφαση ήρθε μετά από τον πάταγο που έκανε η δημοτικότητα της αναμετάδοσης του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, πέρυσι.
Το YouTube στοχεύει στην αναμετάδοση πιο πολλών ζωντανών αθλητικών παιχνιδιών κατά τη διάρκεια του δεύτερου εξαμήνου του έτους. Ο Anand Gautam, υπεύθυνος της Google στην περιοχή της Ασίας και Ειρηνικού έδωσε συνέντευξη στη Σεούλ εχθές, κατά την οποία, όμως, αρνήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες σε ό,τι αφορά το deal με το NBA.
Η προσθήκη των ζωντανών μεταδόσεων αθλητικών μπορεί να βοηθήσει το YouTube να μεγιστοποιήσει τα έσοδά του, κρατώντας τους θεατές για περισσότερη ώρα στο ίδιο το site, με αποτέλεσμα να προσελκύει περισσότερους διαφημιστές οι οποίοι θέλουν να προωθήσουν τα προϊόντα τους.
Άξια λόγου είναι τα στοιχεία που δείχνουν πως κατά τη διάρκεια του Ινδικού Πρωταθλήματος Κρίκετ, οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα απαριθμούσαν τις 55 εκατομμύρια, από 250 διαφορετικές χώρες.
Ο Brian Suh, επικεφαλής των εταιρικών σχέσεων του YouTube στην Κορέα για τη Google, δήλωσε πως η Google βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με πολλά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένων και των NBA και NHL ενώ επίσης υπάρχουν και συζητήσεις με αρκετά πρωταθλήματα ποδοσφαίρου στην Ευρώπη.
Τέλος, και πάλι σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, οι υπεύθυνοι του NBA και του NHL αντίστοιχα δεν απάντησαν επί του ερωτήματος όταν του τέθηκε, μέσω e-mail και τηλεφωνήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου