Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Να …ψέλνεις ξέρεις, να βάζεις γκολ μπορείς;

Ο Ντιόγκο μπορεί να μην έχει κάνει θραύση με τα γκολ του στην Σάντος, αλλά έχει προκαλέσει χαμό με το νέο τατουάζ στη δεξιά του ωμοπλάτη που απεικονίζει μέρος από έναν ψαλμό του Δαβίδ!
Μάλιστα, το τηλεοπτικό δίκτυο «Globo» έφτιαξε ένα θέμα για το τατουάζ του Ντιόγκο...
.
«'Εχω ζωγραφίσει στο σώμα μου μέρος ενός ψαλμού του Δαβίδ, τα λόγια του οποίου βρίσκονται συνέχεια στο μυαλό μου και με οδηγούν προς έναν ενάρετο τρόπο ζωής», δήλωσε ο επιθετικός του Ολυμπιακού.
Στο σώμα του Βραζιλιάνου αναφέρονται τα εξής...
«Και εν κοιλάδι σκιάς θανάτου εάν περιπατήσω, δεν θέλω φοβηθή κακόν, διότι Συ είσαι μετ’ εμού, η ράβδος Σου και η βακτηρία Σου, αύται με παρηγορούσιν, Ητοίμασας έμπροσθέν μου τράπεζαν απέναντι των εχθρών μου, ήλειψας εν ελαίω την κεφαλήν μου, το ποτήριόν μου υπερχειλίζει. Βεβαίως χάρις και έλεος θέλουσι με ακολουθεί πάσας τας ημέρας της ζωής μου, και θέλω κατοικεί εν τω οίκω του Κυρίου εις μακρότητα ημερών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση