Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

"Τα πόδια μου δεν τα έχω για να τα ανοίγω"


Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε στο περιοδικό Glam και απάντησε σε όσους αναφέρθηκαν στην προκλητική της εμφάνιση.
«Δεν είμαι ούτε η πρώτη, ούτε η τελευταία που έβαλε σορτσάκι στην τηλεόραση, για όνομα του Θεού. Ο κόσμος δεν είναι χαζός κι όταν κάποιος σε κατακρίνει κακοπροαίρετα το αντιλαμβάνεται», δήλωσε.
Η παρουσιάστρια του Mega Star αναφέρθηκε και σε μια προηγούμενη ατάκα της στην οποία έλεγε πως «τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά, να κάνω μικρά βήματα στην καριέρα μου και όχι για να τα ανοίγω»...

Η Κατερίνα εξήγησε πως κοιμάται ήσυχη τα βράδια προσθέτοντας: «Δεν έχω άπλυτα. Είναι σημαντικό να κοιμάσαι ήσυχος τα βράδια και να λες: ''Προσπαθώ να δουλεύω μέχρι εκεί που με πάνε η δύναμη και η ψυχή μου''».

















sportdog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση