Δευτέρα 4 Απριλίου 2011

ZAZ H αποκάλυψη της χρονιάς! (music)

Η Zaz (κατά κόσμο Isabelle Geffroy) είναι Γαλλίδα, 30 ετών και αυτός είναι μόλις ο πρώτος της δίσκος. 
Ως βάση της η Zaz έχει την jazz μουσική, αλλά με ένα ύφος που συνδυάζει τσιγγάνικες επιρροές, αυθεντικό chanson και σύγχρονες pop αναφορές. Το μεγαλύτερο εφόδιό της, ωστόσο, είναι η χαρακτηριστική, προικισμένη φωνή της (δεν είναι λίγοι εκείνοι που τολμούν τη σύγκριση με την Edith Piaf), που δείχνει να είναι πλασμένη ακριβώς για να ζει τραγουδώντας. Μια φωνή που μετατρέπεται μέχρι και σε μουσικό όργανο (Je Veux) και η οποία δείχνει να μην μπορεί να εκφραστεί παρά μόνο τραγουδώντας δυνατά...

Η εξαιρετική εκφραστικότητά της φανερώνει άνθρωπο που αγαπά και ζει γι’ αυτό που κάνει, απολαμβάνοντας και αξιοποιώντας στο έπακρο το εξαιρετικό της ταλέντο.
Η χαρισματική τραγουδοποιός, η υπέροχη φωνή του Je veux, live, για πρώτη φορά, στην Αθήνα. Ανακαλύψτε την... 

Ο δίσκος της Zaz έφθασε στο #1 των γαλλικών chart, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική αποδοχή ενός γνήσιου ταλέντου και δημιουργώντας ήδη μεγάλες προσδοκίες για τη συνέχεια. Εξάλλου με το μικρό σε διάρκεια δίσκο της, δεν προλαβαίνεις καλά καλά να συνηθίσεις και να καταλάβεις τι έχεις μόλις ακούσει. Μάλιστα, το σπαραξικάρδιο Eblouie par la Nuit, που κλείνει το δίσκο, σε αφήνει με μιαν ανάγκη να ακούσεις κι άλλο, να ανακαλύψεις τη συνέχεια…
Με την ταχύτατη αποδοχή από κοινό και κριτικούς, αλλά και, κυρίως, με την εξαιρετική δουλειά της, η νεαρή Zaz από τη Γαλλία είναι ήδη μια από τις βασικές υποψήφιες για τον τίτλο της … αποκάλυψης της χρονιάς!
Στην Ελλάδα, πάντως, το κοινό την αγκάλιασε θερμά, με το Je Veux να ακούγεται σε όλα τα μεγάλα ραδιόφωνα της χώρας, αλλά και σε όλα τα στέκια. Η Zaz με τη βραχνή φωνή έχει ήδη τρυπώσει στις καρδιές μας.

H Zaz με δικά της λόγια:

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρετε για μένα: Τραγουδώ από πάντα!
Αν και έχω χάσει κατά καιρούς την επαφή μου με τη μουσική, με ξανάβρισκε πάντα εκείνη…

Τα πράγματα άρχισαν να εξελίσσονται για μένα γύρω στην ηλικία των 20, ενώ σπούδαζα στη μουσική σχολή CIAM, στο Μπορντώ και είχα φτιάξει το πρώτο μου γκρουπ, μια blues μπάντα. Πολύ γρήγορα βρέθηκα σε περιοδεία με μια Βάσκικη χορευτική ορχήστρα, να πηγαίνω από πάρτυ σε πάρτυ στη Bayonne και δίπλα στα τείχη της Carcasonne… Δυο χρόνια αργότερα, είδα μια αγγελία: o Don Diego ζητά γυναίκα τραγουδίστρια. Ανταποκρίθηκα αμέσως, υπογράφοντας με ένα Ζ, από το Zaz. Είχε έρθει ο καιρός να αποκτήσω επιρροές από Αφρική, Αραβία, Ανδαλουσία, Βραζιλία και τα latin: Ο,τι καλύτερο μπορούσε να σου τύχει, και δίπλα σε πραγματικούς επαγγελματίες!

Το Παρίσι μου έγνεφε. Εκεί είδα μια άλλη αγγελία: Ζητείται τραγουδίστρια με βραχνή φωνή. Εγώ ήμουν αυτή! Ο Keredine Soltani και οι υπόλοιποι στο Play On μου έδειξαν το δρόμο προς το πρώτο μου άλμπουμ.

Εκτός από τα παραπάνω, έχω τραγουδήσει μπροστά σε κοινό 10.000 θεατών στο στάδιο Hendaye, έχω ραπάρει, έχω τζαμάρει με Χιλιανούς στη Καζαμπλάνκα, έχω διασκευάσει Edith Piaf στην καρδιά της Σιβηρίας, έχω εμφανιστεί χωρίς αμοιβή σε ένα αλατορυχείο στην Κολομβία, έχω περιοδεύσει στην Αίγυπτο (χωρίς να καταφέρω να δω κανένα από τα αξιοθέατα, το οποίο ήταν μεγάλη απογοήτευση), έχω κερδίσει στο διαγωνισμό Generation Reservoir, έχω νιώσει την αγάπη του κόσμου πάνω στη σκηνή του Paris Olympia, έχω ηχογραφήσει μέρος του άλμπουμ μου με τον Raphael (τον ένα και μοναδικό, τον άνθρωπο που κινηματογραφεί video-clip πάνω σε ταράτσες, σε θερμοκρασία μείον 10 βαθμών Κελσίου) και χίλια ακόμη άλλα πράγματα.

Το χειρότερο είναι ότι είναι όλα αλήθεια!

Zaz: Διάβασέ το και με τους δυο τρόπους

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση