Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Η αυτού εξοΗΟΤης, Έλενα Φάκου

Όμορφη είναι. Είναι και σέξι και μάλιστα... αφόρητα. Μια ματιά στις φωτογραφίες, εξάλλου, αρκεί να σας... πείσει. Είναι όμως και επικίνδυνα έξυπνη, είναι μια γυναίκα με άποψη. Εδώ θα σας πείσουν τα όσα λέει
...

Οι συστάσεις περιττεύουν, οι πρόλογοι είναι αχρείαστοι: η εκρηκτική, Έλενα Φάκου έρχεται στο Shoot.gr γυμνή και έτοιμη να απογειώσει τους Shoot φανατικούς θαυμαστές της!


Τί πιστεύεις φαντάζονται όσοι σε βλέπουν μέσα στις σελίδες τον περιοδικών;
Φαντάζομαι πως οι περισσότεροι όταν βλέπουν φωτογραφίες μου πρέπει να πέφτουν πολύ έξω. Όσοι με διαβάζουν, ίσως μπορούν να με ψυχολογήσουν και αξιολογήσουν καλύτερα.


Θα σε δούμε πάλι στη tv;
Φέτος με την οικονομική κρίση, όλα τα μεγάλα στούντιο παραγωγής και τα κανάλια κάνανε reality. Δεν έγινε καμία παραγωγή που να απασχολεί μοντέλα ( όπως παλαιότερα τοsuper deal ή η Εκδίκηση της ξανθιάς ). Παρόλα αυτά η Εκδίκηση της Ξανθιάς προβάλλεται ακόμα σε επανάληψη από το Mega Channel.

Θα έπαιζες σε σειρα τηλεοπτική ή ταινία αν σου γινόταν κάποια πρόταση;
Ηθοποιός δεν είμαι και δεν θα έπαιζα σε ταινία, μάλλον θα έπαιρνα τη θέση κάποιου χωρίς λόγο. Η μόνη εξαίρεση είναι να παίξω σε σενάρια που έχω γράψει εγώ και μπορεί κάποτε- που ξέρεις- να γυριστούν. Εκεί θα το έκανα γιατί κάποιους από τους χαρακτήρες που είναι βίωμά μου δε μπορεί κάποιος να τους υποδυθεί καλύτερα.
 
Τι άλλο έχεις σαν στόχο ; Ποιά τα σχέδια σου;
Στόχους βάζω. Μου αρέσει. Αλλά ύστερα από ένα μάθημα που πήρα τώρα τελευταία, σκέφτηκα πως όταν οι άνθρωποι κάνουν όνειρα, ο Θεός γελάει. Και γι΄ αυτό, είπα λίγο να χαλαρώσω ένα μικρό διάστημα. Αλλωστε το 2010 ήταν για μένα μια πολύ δημιουργική χρονιά.

Πόση ενέργεια και δράση χρειάζεται  για να έχεις πιστό κοινό και από τα δύο φύλα κεντρίζοντας το ενδιαφέρον  με την ποικιλία των θεμάτων σου, στο διαδικτυακό site gazetta  που γράφεις;
Μπορεί να φαίνεται περίεργο, αλλά το να σκέφτεσαι δυο ή τρία διαφορετικά θέματα την εβδομάδα, ελεύθερης θεματολογίας τα οποία να είναι τουλάχιστον κατά τη γνώμη σου ενδιαφέροντα, είναι αρκετά δύσκολο. Σκέπτομαι πολλές ώρες, παρακολουθώ την επικαιρότητα,  αιχμαλωτίζω ερεθίσματα και στιγμές, ψάχνω ενδιαφέροντες ανθρώπους και ξεσκονίζω το παρελθόν μου. Στην αρχή νόμιζα πώς θα ήταν πιο εύκολο, σήμερα, 170 άρθρα μετά καταλήγω ότι είναι δύσκολο, αλλά πολύ πολύ όμορφο που σε αποζημιώνει.

Ξέρω ότι δεν εργάζεσαι για βιοπορισμό! Τι σε κάνει να κοπιάζεις;
Τα χρήματα των γονιών μου είναι απλά μια οικογενειακή περιουσία. Δεν την εκμεταλλεύομαι ,ούτε την ξοδεύω. Βγάζω τα δικά μου χρήματα γιατί 
έτσι αισθάνομαι δημιουργική και άξια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση