Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Το προπατορικό μας αμάρτημα επιστρέφει ( hot Εύα Λάσκαρη Reloaded )


Τον Αύγουστο του 2005, όταν πρωτοφωτογραφήθηκε για το Maxim,  η Εύα είχε ήδη τις καμπύλες που θα την αναδείκνυαν σε εθνική φαντασίωση. Σήμερα έχει και τις ατάκες. Το μόνο που της λείπει για να ανακηρυχθεί και επισήμως η επόμενη ντόπια femme fatale είναι η ηλικία. Όσο είναι ακόμα πιτσιρικάκι, την προσκυνάμε με ευλάβεια και δέος, αργότερα θα σφαζόμαστε στην ποδιά της...

Στην πρώτη συνέντευξη γκρίνιαζες επειδή δεν υπάρχουν πια καθαρόαιμοι άντρες. Άλλαξε τίποτα;
Όχι. Τουλάχιστον στο χώρο όπου κινούμαι εγώ οι «άντρες άντρες» είναι ελάχιστοι. Αλλά και γενικά, όταν μπαίνεις στο Hondos και βλέπεις «αντρικά» μεϊκάπ, κονσίλερ και αϊλάινερ, καταλαβαίνεις ότι κάποιοι έχουν φτάσει στην υπερβολή.
Τι ηλικία πρέπει να 'χει ο χιουμορίστας;
Εεε, να έχει κάποιες εμπειρίες. Θέλω να έχουμε τουλάχιστον δέκα χρόνια διαφορά. Γιατί να κάνω σχέση με εικοσάχρονο; Για να βλέπω DVD, να παίζω PlayStation και να πηγαίνω στο γήπεδο;
Τα ισοπέδωσες τα παιδιά! Σταμάτα!
Όχι, απλώς δεν είναι το στιλ μου. Έχω μπει από μικρή στο χώρο και  συναναστρέφομαι με μεγαλύτερούς μου εδώ και χρόνια.



Το σεξ στη σχέση είναι πρωταγωνιστής ή γκεστ σταρ;
Το σεξ δεν είναι το πρώτο πράγμα σε μια σχέση. Είναι κάτι που γίνεται... Κάθε πόσο να πω; Τέσσερις φορές τη βδομάδα;
Μόνο τέσσερις; Είσαι η πανελλαδική φαντασίωση, πρόσεχε τι λες!
Μιλάω τώρα για σχέση, έτσι; Δεν λέω για την αρχή, που είσαι στα μέλια. Αν το μετρήσεις, πρόκειται για 30-60 ώρες το χρόνο. Όλες τις άλλες ώρες τι κάνεις; Δεν μιλάς; Δεν κάνεις πράγματα με τον άλλον;
Σκέφτεσαι το σεξ... Τέλος πάντων, ξενέρωτος σου έχει τύχει σε αυτό τον τομέα;
Ναι, υπήρχε κάποιος που μου άρεσε πολύ εμφανισιακά και περίμενα ότι θα ήταν πάρα πολύ καλός στο κρεβάτι, αλλά αποδείχτηκε «λίγος».
Το πάλεψες καθόλου;
Ε, το παλεύεις άμα σ' ενδιαφέρει το άτομο, αλλά, όταν δεν καταλαβαίνει ο άλλος, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές.



Σωστά. Άλλωστε, αν κρίνουμε από τις ηλικίες που προτιμάς, δεν σ' αρέσει ο ρόλος της καθηγήτριας.
Στο σεξ είσαι κάθε μέρα και κάτι άλλο. Και μαθήτρια και καθηγήτρια.
Και τι άλλο;
Εξομολογήτρια.
Πες μας τη μεγαλύτερη αμαρτία που σου έχουν εξομολογηθεί.
Κάποτε έμαθα ότι ένας πρώην μου πήγαινε και με άντρες. Δεν μου το είχε πει αυτός, μου το είπαν μετά. Κι ενώ είχαμε τελειώσει μια χαρά τη σχέση και είχαμε γίνει και φίλοι, τον έπιασα και του το 'πα. Αυτός το παραδέχτηκε και δεν του ξαναμίλησα ποτέ, γιατί σιχάθηκα τον εαυτό μου.
Στο σεξ αυτό καθαυτό τι σιχαίνεσαι;
Αυτό που με ξενερώνει στάνταρ είναι όταν εκείνη την ώρα χτυπάει το τηλέφωνο και άλλος το σηκώνει. Εγώ το χαμηλώνω πάντα το δικό μου.
Η πιο άβολη στάση ποια είναι;
Η όρθια. Στους άντρες αρέσει, αλλά για εμάς είναι σκότωμα. Είναι ωραίο σαν φαντασίωση, αλλά στην πράξη είναι λίγο άβολο. Όπως και στο αμάξι: Πατάς κόρνες, ξυπνάς και τους γείτονες, και δεν λέει.
Τίποτα απρόοπτο σου 'χει συμβεί;
Ήμασταν μια μέρα στο σπίτι του φίλου μου και στο διπλανό δωμάτιο ήταν οι γονείς του και μας άκουσαν. Το πρωί, βέβαια, μας την είπανε: «Λίγο πιο ήρεμα το βράδυ, παιδιά, γιατί κοιμόμαστε». Από τότε ποτέ με γονείς δίπλα.




Υπάρχει κάτι που το κάνεις εσύ και δεν μπορεί να το κάνει κανείς άλλος;
(σ.σ.: Σιωπή, χαμηλώνει λίγο το βλέμμα της, το ακολουθούμε κι εμείς και βλέπουμε τα στήθη της να κουνιούνται αυτόνομα. Μένουμε άναυδοι μπροστά στην κατάρριψη των φυσικών νόμων.)
Το κάνουν και μερικές άλλες, αλλά σπάνια. Από τις δέκα που θα γνωρίσω, άντε να το κάνουν οι δύο.
Είναι θέμα γυμναστικής ή κληρονομικό χάρισμα;
Δεν νομίζω, απλώς έχω ανακαλύψει ένα μυ σε αυτό το σημείο και μπορώ και τα κουνάω. Ορίστε (το κάνει πάλι), δεν είναι σαν να μιλάνε;
Ποιο είναι το πιο κοινωνικό από τα δύο;
Το δεξί. Το αριστερό είναι πιο μαζεμένο.
Τι θα μας έλεγαν αν μπορούσαν να μιλήσουν πραγματικά;
«Αφήστε μας ελεύθερα, πνιγόμαστε». Φοράω αυτά τα μπλουζάκια της γυμναστικής και τα πνίγω. Επειδή είναι φυσικό, δεν κάνει να το πιέζω και πάρα πολύ.  

apokalipsi24

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση