Εκεί που δεν το περίμενε κανείς, ένας δυνατός, χαμογελαστός αλλά φανερά αδυνατισμένος Steve Jobs, ανέβηκε στη σκηνή του συνεδριακού χώρου στη Yerba Buena του Σαν Φρανσίσκο, για να παρουσιάσει το μεγάλο γεγονός του iPad 2... Με την αίθουσα να τραντάζεται από τα χειροκροτήματα των παρευρισκομένων (και δεδομένων των προβλημάτων υγείας που αντιμετωπίζει ο Jobs), ο ίδιος άνοιξε την παρουσίαση με το ορεκτικό των iBooks. Μετά από τις συνοπτικές διαδικασίες, λοιπόν, στις οποίες αναφέρθηκε στο γεγονός πως υπάρχουν 2500 εκδότες στο οnline μαγαζί των ηλεκτρονικών βιβλίων, ο Jobs αναφέρθηκε στην απήχηση των apps και τα δύο δισεκατομμύρια δολάρια που οι app developers έχουν αποκομίσει, συνολικά, μέχρι σήμερα.
Η εισαγωγή στο θέμα του νέου iPad έγινε με νύξεις περί… «μαϊμουδισμού» των υπόλοιπων ταμπλετών ενάντια της συσκευής της Apple ενώ έγινε και μία απευθείας σύγκριση μεταξύ του αριθμού των apps του iPad και αυτών του Honeycomb (65.000 και 100 αντίστοιχα). Μετά από όλες αυτές τις, κατά την ταπεινή μας άποψη, μικρότητες, που δεν αντιστοιχούν σε τόσο μεγάλη εταιρία όσο η Apple, η μεγάλη οθόνη του κέντρου παρουσίασε τον τίτλο “iPad 2” σε μεγάλα, άσπρα γράμματα. Από εκεί και πέρα, οι πληροφορίες διαδέχονταν η μία την άλλη. Το νέο τσιπάκι της Apple θα είναι το διπύρηνο A5 , και το οποίο θα είναι δύο φορές πιο γρήγορο σε υπολογιστικές δυνατότητες από το Α4 ενώ θα παρέχει και 9 φορές πιο γρήγορα υπολογιστική δύναμη σε ό,τι αφορά τα γραφικά.
Η άλλη πληροφορία της βραδιάς είναι οι δύο κάμερες οι οποίες θα κοσμούν το iPad 2, μία εμπρός και μία πίσω είναι η μεν VGA ενώ η δεύτερη είναι 720p. Το εντυπωσιακό, πάντως, της υπόθεσης, και αυτό στο οποίο η Apple είναι έξοχη, είναι ο σχεδιασμός και το γενικό “streamlining” ή η βελτίωση της ταμπλέτας εξωτερικά αλλά και λειτουργικά. Όπως θα δείτε και στη σύγκριση παρακάτω, το νέο iPad 2 δεν θα είναι μόνο πιο ελαφρύ από το πρώτο αλλά και κατά 33% πιο λεπτό. Μάλιστα, θα είναι πιο λεπτό και από το iPhone 4! Θα διατίθεται στα «κλασσικά» χρώματα του άσπρου και του μαύρου, αλλά με μία αρκετά όμορφη και πρακτική εξάρτηση που προφανώς και θα προτιμήσουν πολλοί. Το μαγνητικό SmartCover το οποίο θα διατίθεται σε κάλυμμα από πολυουρεθάνη ή την πιο ακριβή δερμάτινη έκδοση, και το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε αρκετά χρώματα θα έχει διάφορες εργονομικές λειτουργίες συμπεριλαμβανομένου του «ξυπνήματος» της συσκευής. Επίσης, θα επισυνάπτεται πάνω στο iPad 2 με μαγνήτες, κάτι που αρέσκεται να κάνει η εταιρία με το δαγκωμένο μήλο.
Όσον αφορά την τιμή, οι φόβοι μας ευτυχώς δεν επαληθεύτηκαν αφού το iPad 2 θα ξεκινά από τα 499 δολάρια Η.Π.Α στην έκδοση WiFi 16GB, και θα φτάνει το ακριβότερο τα 829 δολάρια στην έκδοση WiFi+3G στα 64GB. Τιμές, δηλαδή, ανάλογες –αν όχι ίδιες- με το πρώτο iPad. H διάρκεια της μπαταρίας της συσκευής, θα κυμαίνεται στις 10 ώρες αυτόνομης λειτουργίας, κάτι στο οποίο είναι το ίδιο με το πρώτο. Η ημερομηνία του λανσαρίσματος σύμφωνα με τον Jobs θα είναι στις 11 Μαρτίου στις Η.Π.Α και σε 26 υπόλοιπες χώρες –Συμπεριλαμβανόμενης και της Ελλάδας- στις 25 Μαρτίου!
Oι μετέπειτα ανακοινώσεις οι οποίες επέδειξαν όλα τα καλά του iPad 2ήταν το νέο iOS 4.3 το οποίο θα διατεθεί στις 11 Μαρτίου και το οποίο θα έχει βελτιωμένο Safari και διαδραστικότητα iTunes και Airplay. Το επόμενο βήμα ήταν το PhotoBooth, το iMovie και το GarageBand τρία apps τα οποία έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και το καθένα έχει τη δικά του κόλπα με τα οποία εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους.
Το θέμα πάντως παραμένει, και κάτι το οποίο φάνηκε στην ψυχολογία της απειλούμενης πια Apple: Πόσο πρόκειται να απειληθεί το νέο iPad 2 και η ίδια η εταιρία από τα ανερχόμενα Ηοneycomb μοντέλα;
Ο χρόνος μόνο θα μας το πει.
Συγκριτικά από το iPad 1 και iPad 2:
Η εισαγωγή στο θέμα του νέου iPad έγινε με νύξεις περί… «μαϊμουδισμού» των υπόλοιπων ταμπλετών ενάντια της συσκευής της Apple ενώ έγινε και μία απευθείας σύγκριση μεταξύ του αριθμού των apps του iPad και αυτών του Honeycomb (65.000 και 100 αντίστοιχα). Μετά από όλες αυτές τις, κατά την ταπεινή μας άποψη, μικρότητες, που δεν αντιστοιχούν σε τόσο μεγάλη εταιρία όσο η Apple, η μεγάλη οθόνη του κέντρου παρουσίασε τον τίτλο “iPad 2” σε μεγάλα, άσπρα γράμματα. Από εκεί και πέρα, οι πληροφορίες διαδέχονταν η μία την άλλη. Το νέο τσιπάκι της Apple θα είναι το διπύρηνο A5 , και το οποίο θα είναι δύο φορές πιο γρήγορο σε υπολογιστικές δυνατότητες από το Α4 ενώ θα παρέχει και 9 φορές πιο γρήγορα υπολογιστική δύναμη σε ό,τι αφορά τα γραφικά.
Η άλλη πληροφορία της βραδιάς είναι οι δύο κάμερες οι οποίες θα κοσμούν το iPad 2, μία εμπρός και μία πίσω είναι η μεν VGA ενώ η δεύτερη είναι 720p. Το εντυπωσιακό, πάντως, της υπόθεσης, και αυτό στο οποίο η Apple είναι έξοχη, είναι ο σχεδιασμός και το γενικό “streamlining” ή η βελτίωση της ταμπλέτας εξωτερικά αλλά και λειτουργικά. Όπως θα δείτε και στη σύγκριση παρακάτω, το νέο iPad 2 δεν θα είναι μόνο πιο ελαφρύ από το πρώτο αλλά και κατά 33% πιο λεπτό. Μάλιστα, θα είναι πιο λεπτό και από το iPhone 4! Θα διατίθεται στα «κλασσικά» χρώματα του άσπρου και του μαύρου, αλλά με μία αρκετά όμορφη και πρακτική εξάρτηση που προφανώς και θα προτιμήσουν πολλοί. Το μαγνητικό SmartCover το οποίο θα διατίθεται σε κάλυμμα από πολυουρεθάνη ή την πιο ακριβή δερμάτινη έκδοση, και το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε αρκετά χρώματα θα έχει διάφορες εργονομικές λειτουργίες συμπεριλαμβανομένου του «ξυπνήματος» της συσκευής. Επίσης, θα επισυνάπτεται πάνω στο iPad 2 με μαγνήτες, κάτι που αρέσκεται να κάνει η εταιρία με το δαγκωμένο μήλο.
Όσον αφορά την τιμή, οι φόβοι μας ευτυχώς δεν επαληθεύτηκαν αφού το iPad 2 θα ξεκινά από τα 499 δολάρια Η.Π.Α στην έκδοση WiFi 16GB, και θα φτάνει το ακριβότερο τα 829 δολάρια στην έκδοση WiFi+3G στα 64GB. Τιμές, δηλαδή, ανάλογες –αν όχι ίδιες- με το πρώτο iPad. H διάρκεια της μπαταρίας της συσκευής, θα κυμαίνεται στις 10 ώρες αυτόνομης λειτουργίας, κάτι στο οποίο είναι το ίδιο με το πρώτο. Η ημερομηνία του λανσαρίσματος σύμφωνα με τον Jobs θα είναι στις 11 Μαρτίου στις Η.Π.Α και σε 26 υπόλοιπες χώρες –Συμπεριλαμβανόμενης και της Ελλάδας- στις 25 Μαρτίου!
Oι μετέπειτα ανακοινώσεις οι οποίες επέδειξαν όλα τα καλά του iPad 2ήταν το νέο iOS 4.3 το οποίο θα διατεθεί στις 11 Μαρτίου και το οποίο θα έχει βελτιωμένο Safari και διαδραστικότητα iTunes και Airplay. Το επόμενο βήμα ήταν το PhotoBooth, το iMovie και το GarageBand τρία apps τα οποία έχουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και το καθένα έχει τη δικά του κόλπα με τα οποία εντυπωσίασε τους παρευρισκόμενους.
Το θέμα πάντως παραμένει, και κάτι το οποίο φάνηκε στην ψυχολογία της απειλούμενης πια Apple: Πόσο πρόκειται να απειληθεί το νέο iPad 2 και η ίδια η εταιρία από τα ανερχόμενα Ηοneycomb μοντέλα;
Ο χρόνος μόνο θα μας το πει.
Συγκριτικά από το iPad 1 και iPad 2:
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου