Τρίτη 12 Απριλίου 2011

«Ο άντρας μου φλερτάρει με τη μαμά μου»


Για τον έγγαμο βίο, την καριέρα της και τα όνειρα της μίλησε στο αμερικανικό περιοδικό ΟΚ! η Katy Perry.

Η διάσημη τραγουδίστρια παραδέχτηκε ότι ο άντρας της ήταν όντως «εθισμένος σε πολλά άσχημα πράγματα» πριν την γνωρίσει αλλά τώρα όλα αυτά αποτελούν παρελθόν...

Η Perry είπε ότι ήξερε για τον εθισμό του στην ηρωίνη και την αδυναμία του στις γυναίκες.

Η μόνη κακιά συνήθεια που δεν μπορεί να «κόψει» είναι το φλερτ και κυρίως το φλερτ με την… μαμά της!

Η Katy παραδέχτηκε ότι ο κωμικός Russel Brand φλερτάρει συνεχώς με την μητέρα της μέσω email, ενώ δεν έκρυψε ότι η συχνή επικοινωνία τους την ενοχλεί αρκετά!

«Δεν είναι καθόλου σωστό και του έχω πει πολλές φορές να το σταματήσει», είπε η τραγουδίστρια.

Πάρα τις «ατασθαλίες» του Russel πάντως, η Katy λέει πως είναι το τέλειο ταίρι για εκείνη, ενώ αποκάλυψε πως και οι δύο θέλουν να αποκτήσουν παιδιά σύντομα.

Ερωτηθείσα σχετικά με το τραγούδι της «I kissed a girl», το οποίο είχε προκαλέσει την έντονη αντίδραση των γονιών της, η Katy παραδέχτηκε πως όντως… έχει φιλήσει κοπέλα στο παρελθόν!

«Δεν μπορώ να τραγουδήσω για κάτι αν δεν το έχω κάνει», είπε η Perry, αποδεικνύοντας πως τα τραγούδια της είναι βιωματικά.

 Όσον αφορά στην καριέρα της και την μεγάλη επιτυχία που γνωρίζει τα τελευταία χρόνια, η Perry ανέφερε ότι χαίρεται για τους εκατομμύρια θαυμαστές της, ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι δεν την ενδιαφέρει να είναι πρότυπο για κανέναν.

«Αν θέλουν ένα πρότυπο ας έχουν την Miley Cyrus. Δεν ήμουν ποτέ αγία. Είμαι ένας απλός άνθρωπος και πολλές φορές τα "κάνω θάλασσα"», είπε η Perry.

Πηγή: Daily Mail

 

 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση