Τρίτη 8 Μαρτίου 2011

Μιχάλης Ζαμπίδης: "Περιμένω τον Τούρκο"

Πανέτοιμος να υπερασπιστεί τον παγκόσμιο τίτλο του απέναντι στον Αλί Γκιουνιάρ δήλωσε πως είναι ο Μιχάλης Ζαμπίδης, μιλώντας στον NovaΣΠΟΡ FM 94.6.

O Έλληνας κικ-μπόξερ υποδέχεται αύριο στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας τον Τούρκο πρωταθλητή , σε ένα event που ξεκινάει από τις 18:00 το απόγευμα και περιλαμβάνει δέκα αγώνες συνολικά, διαφόρων κατηγοριών...





Αναλυτικότερα όσα δήλωσε ο «Iron Mike»:

Για τον αγώνα του Σαββάτου: «Σήμερα είναι η τελευταία μέρα προπόνησης. Όλη η προετοιμασία πήγε καλά, είμαι σε πολύ κατάσταση και περιμένω τον Τούρκο. Με την ομάδα μου έχουμε υπεραναλύσει τον αντίπαλο και έχουμε βρει όλα τα πλεονεκτήματα, αλλά και τα μειονεκτήματά του. Είναι ψηλός παίκτης και παίζει από μακριά. Είναι 1.80 και το δυνατό του σημείο είναι τα γόνατα και τα πόδια. Το ρεκόρ του είναι 92 νίκες σε 110 αγώνες. Εγώ έχω 144 νίκες σε 162 αγώνες».

Για την παρουσία του κόσμου: «Απ, ό,τι έχω μάθει το αγκαλιάζει ο κόσμος αφού η κίνηση των εισιτηρίων πάει πολύ καλά. Εκτός από το main event, θα γίνουν άλλοι δέκα αγώνες με παίκτες από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι θα προσφέρουν πολύ θέαμα. Θα είναι μια επαγγελματική βραδιά, όπως γίνεται στο Λας Βέγκας και την Ιαπωνία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Προσαρμοσμένη αναζήτηση