Οι Μπάτον και Χάμιλτον ξεκίνησαν με το δεξί τη χρονιά ανατρέποντας την εικόνα που είχε σχηματιστεί για τη McLaren μετά τις δοκιμές εξέλιξης επί Ισπανικού εδάφους. ..
Στο Άλμπερτ Παρκ της Μελβούρνης οι ΜΡ4/26 ήταν τα ταχύτερα μονοθέσια και τα μόνο που κατέβηκαν το 1:26 στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Στην πρώτη περίοδο ταχύτερος ήταν ο τοπικός ήρωας Μαρκ Γουέμπερ με την RB7 ακολουθούμενος από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Φέτελ.
Οι Ταύροι είχαν σημαντική διαφορά από τη Ferrari του Αλόνσο αλλά δύσκολα μπορεί κανείς να εξάγει ακόμη ασφαλή συμπεράσματα.
Στα ευτράπελα της ημέρας η έξοδος του Καρούν Τσάνκοκ με τη Lotus (σ.σ: ύστερα από πολύ παρασκήνιο, πιέσεις και αρκετά χρήματα ο Ινδός πήρε τη θέση του δοκιμαστή της ομάδας). Ο «απίθανος» Ινδός διέλυσε το μονοθέσιο στον τοίχο στο γύρο εξόδου του από τα πιτ με κρύα ακόμη ελαστικά.
Στη 2η περίοδο τα πράγματα σοβάρεψαν καθότι η τελευταία μισή της ώρα ήταν αφιερωμένη στον έλεγχο των συστημάτων λειτουργίας της πίσω κινητής αεροτομής υπό συνθήκες αγώνα. Οι περισσότεροι οδηγοί λίγο πριν συμπληρωθεί η ώρα δοκίμασαν την μαλακή γόμα της Pirelli (σ.σ: η Ιταλική εταιρεία έχει στη διάθεση όλων των ομάδων την σκληρή και τη μαλακή γόμα για το συγκεκριμένο αγώνα) και οι χρόνοι κατέβηκαν εντυπωσιακά. Για την διευκόλυνσή σας θυμίζουμε ότι η μαλακή γόμα έχει λογότυπο σε κίτρινο χρώμα ενώ η σκληρή γόμα έχει λογότυπο σε ασημί χρώμα.
Οι χρόνοι κατέβηκαν αισθητά και οι McLaren με το νέο πακέτο (σ.σ: απλή εξάτμιση, νέο πάτωμα) εντυπωσίασαν. Ο περσινός νικητής του αγώνα, Τζένσον Μπάτον σημείωσε τον καλύτερο χρόνο ακολουθούμενος από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον.
Οι δυο Red Bull απέφυγαν κατόπιν εντολών να χρησιμοποιήσουν την πίσω κινητή αεροτομή και το επιχείρησαν μόνο στους τελευταίους γρήγορους γύρους όπου τελικά περιορίστηκαν στην 4η και 5η θέση: «Καταφέραμε να συμπληρώσουμε αρκετούς γύρους σήμερα αλλά ο καιρός δεν ήταν σύμμαχός μας καθότι μια ψιχάλιζε, μια σταμάταγε» δήλωσε μετέπειτα ο Φέτελ. Από την πλευρά του ο Γουέμπερ συμπλήρωσε: «Υπάρχουν εκεί έξω κάποιοι γρήγοροι τύποι. Οι McLaren δείχνουν γρήγορες ενώ με τη Ferrari δεν μπορείς ποτέ να είσαι σίγουρος πόσο καύσιμο κουβαλάει».
Πίσω από τις Red Bull βρέθηκε ο Μ.Σουμάχερ που για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονταν στην κορυφή των χρόνων: «Οι μεικτές συνθήκες ήταν μια επιπλέον πρόκληση αλλά μάθαμε αρκετά σήμερα. Ειδικά για τα ελαστικά που έχουν δεχτεί αρκετά μεγάλη κριτική σήμερα δούλεψαν πολύ καλά. Ευχαριστήθηκα οδήγηση σήμερα με τα Pirelli» κατέληξε ο τετράκις νικητής (2000, 2001,2002,2004) στη συγκεκριμένη διαδρομή.
Οι κατατακτήριες δοκιμές διεξάγονται αύριο στις 08:00 το πρωί, τα κυριότερα στιγμιότυπά τους θα μεταδοθούν από τον Alpha στις 07:30 το πρωί της Κυριακής, πριν την απευθείας μετάδοση του αγώνα (08:15).
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος δοκιμών
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Webber Red Bull-Renault 1m26.831s 20
|
2. Vettel Red Bull-Renault 1m27.158s + 0.327 19
|
3. Alonso Ferrari 1m27.749s + 0.918 20
|
4. Rosberg Mercedes 1m28.152s + 1.321 16
|
5. Barrichello Williams-Cosworth 1m28.430s + 1.599 24
|
6. Button McLaren-Mercedes 1m28.440s + 1.609 29
|
7. Hamilton McLaren-Mercedes 1m28.483s + 1.652 26
|
8. Schumacher Mercedes 1m28.690s + 1.859 14
|
9. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m28.725s + 1.894 13
|
10. Petrov Renault 1m28.765s + 1.930 15
|
11. Massa Ferrari 1m28.842s + 2.011 20
|
12. Heidfeld Renault 1m28.928s + 2.097 14
|
13. Sutil Force India-Mercedes 1m29.314s + 2.483 19
|
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m29.328s + 2.497 21
|
15. Maldonado Williams-Cosworth 1m29.403s + 2.572 24
|
16. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m29.468s + 2.637 23
|
17. Perez Sauber-Ferrari 1m29.643s + 2.812 18
|
18. Hulkenberg Force India-Mercedes 1m31.002s + 4.171 20
|
19. Kovalainen Lotus-Renault 1m32.428s + 5.597 13
|
20. d'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m35.282s + 8.451 17
|
21. Glock Virgin-Cosworth 1m35.289s + 8.458 15
|
22. Chandhok Lotus-Renault δεν χρονομετρήθηκε 1
|
23. Liuzzi HRT-Cosworth δεν χρονομετρήθηκε
|
24. Karthikeyan HRT-Cosworth δεν χρονομετρήθηκε
|
Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Button McLaren-Mercedes 1m25.854s 32
|
2. Hamilton McLaren-Mercedes 1m25.986s + 0.132 31
|
3. Alonso Ferrari 1m26.001s + 0.147 28
|
4. Vettel Red Bull-Renault 1m26.014s + 0.160 35
|
5. Webber Red Bull-Renault 1m26.283s + 0.429 33
|
6. Schumacher Mercedes 1m26.590s + 0.736 31
|
7. Massa Ferrari 1m26.789s + 0.935 34
|
8. Perez Sauber-Ferrari 1m27.101s + 1.247 39
|
9. Barrichello Williams-Cosworth 1m27.280s + 1.426 34
|
10. Rosberg Mercedes 1m27.448s + 1.594 23
|
11. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m27.525s + 1.671 31
|
12. Petrov Renault 1m27.528s + 1.674 29
|
13. Heidfeld Renault 1m27.536s + 1.682 22
|
14. Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m27.697s + 1.843 30
|
15. Kobayashi Sauber-Ferrari 1m28.095s + 2.241 35
|
16. di Resta Force India-Mercedes 1m28.376s + 2.522 33
|
17. Sutil Force India-Mercedes 1m28.583s + 2.729 31
|
18. Maldonado Williams-Cosworth 1m29.386s + 3.532 29
|
19. Kovalainen Lotus-Renault 1m30.829s + 4.975 22
|
20. Trulli Lotus-Renault 1m30.912s + 5.058 23
|
21. D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m32.106s + 6.252 36
|
22. Glock Virgin-Cosworth 1m32.135s + 6.281 30
|
23. Liuzzi HRT-Cosworth δεν χρονομετρήθηκε 1
|
protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου