Ο Βρετανός πρωταθλητής ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη δεύτερη χρονιά του με τη McLaren Mercedes και χτες ολοκλήρωσε στη Βαρκελώνη την προτελευταία μέρα δοκιμών εξέλιξης που δικαιούται...
Έχει άλλη μια μέρα δοκιμών η οποία θα είναι η Παρασκευή (11/3) προτού βρεθεί στην εκκίνηση του πρώτου αγώνα της χρονιάς στην Αυστραλία στις 27 Μαρτίου. Η McLaren που σήμερα κάνει δοκιμές με το Χάμιλτον έχει αποφασίσει να μην συμμετέχει αύριο Πέμπτη. Ο 31χρονος πιλότος χτες μετά το πέρας των δοκιμών μίλησε στους δημοσιογράφους.
Τι έμαθες σήμερα;
Δεν έχουμε κάνει το ιδανικό ξεκίνημα στη χρονιά όσον αφορά στα χιλιόμετρα δοκιμών, στην αξιοπιστία αλλά και στην απόδοση. Όμως νομίζω ότι επιδεικνύουμε πρόοδο. Δεν έχουμε το ταχύτερο μονοθέσιο και μας περιμένει πολύ δουλειά. Είμαι όμως χαρούμενος με όσα πετύχαμε σήμερα. Δε συμπληρώσαμε όσους γύρους σχεδιάζαμε αλλά νιώθω καλά μέσα στο μονοθέσιο. Πρέπει να προσπαθήσουμε κι άλλο για να κινηθούμε στο ρυθμό των Red Bull και Ferrari. Έκανα γύρους με χαμηλό αλλά και υψηλό φορτίο καυσίμου και υπάρχει σημαντική βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο τεστ εδώ. Δεν έχουμε αγγίζει το τέλειο ούτε είμαστε έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα αλλά προοδεύουμε και αυτό είναι σημαντικό.
Δεν έχουμε κάνει το ιδανικό ξεκίνημα στη χρονιά όσον αφορά στα χιλιόμετρα δοκιμών, στην αξιοπιστία αλλά και στην απόδοση. Όμως νομίζω ότι επιδεικνύουμε πρόοδο. Δεν έχουμε το ταχύτερο μονοθέσιο και μας περιμένει πολύ δουλειά. Είμαι όμως χαρούμενος με όσα πετύχαμε σήμερα. Δε συμπληρώσαμε όσους γύρους σχεδιάζαμε αλλά νιώθω καλά μέσα στο μονοθέσιο. Πρέπει να προσπαθήσουμε κι άλλο για να κινηθούμε στο ρυθμό των Red Bull και Ferrari. Έκανα γύρους με χαμηλό αλλά και υψηλό φορτίο καυσίμου και υπάρχει σημαντική βελτίωση σε σχέση με το προηγούμενο τεστ εδώ. Δεν έχουμε αγγίζει το τέλειο ούτε είμαστε έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα αλλά προοδεύουμε και αυτό είναι σημαντικό.
Σε ποιον τομέα υστερείτε αυτή τη στιγμή σε απόδοση ή αξιοπιστία;
Νομίζω σε απόδοση. Δεν είμαστε στο ρυθμό των Red Bull και Ferrari. Στους γύρους που έκανα σήμερα και καθώς το μονοθέσιο ελάφρωνε από καύσιμα η αίσθηση ήταν θετική. Θα μου άρεσε να είχα το χρόνο να μεταβάλλω λίγο το set –up. Υπάρχουν πολλά να γίνουν ακόμη και έχουμε μόνο τρεις μέρες, εγώ μόνο μια πλέον. Θα ήθελα περισσότερο αλλά δεν γίνεται πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο γίνεται με όσα διαθέτουμε.
Νομίζω σε απόδοση. Δεν είμαστε στο ρυθμό των Red Bull και Ferrari. Στους γύρους που έκανα σήμερα και καθώς το μονοθέσιο ελάφρωνε από καύσιμα η αίσθηση ήταν θετική. Θα μου άρεσε να είχα το χρόνο να μεταβάλλω λίγο το set –up. Υπάρχουν πολλά να γίνουν ακόμη και έχουμε μόνο τρεις μέρες, εγώ μόνο μια πλέον. Θα ήθελα περισσότερο αλλά δεν γίνεται πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο γίνεται με όσα διαθέτουμε.
Μπορεί να μειωθεί η απόσταση από την κορυφή μέχρι την Μελβούρνη;
Θα ήταν έκπληξη για μένα αν μπορούσαμε να κινηθούμε στο ρυθμό των Red Bull και Ferrari στη Μελβούρνη. Αλλά ποτέ δεν είναι απόλυτος. Έχω εκπλαγεί με την πρόοδο που σημειώνουμε.
Θα ήταν έκπληξη για μένα αν μπορούσαμε να κινηθούμε στο ρυθμό των Red Bull και Ferrari στη Μελβούρνη. Αλλά ποτέ δεν είναι απόλυτος. Έχω εκπλαγεί με την πρόοδο που σημειώνουμε.
Αποτελεί πρόβλημα η φθορά των ελαστικών;
Δεν το νομίζω. Δε νομίζω ότι φθείρουμε υπέρμετρα τα ελαστικά ή περισσότερο από τους άλλους. Ανεξαρτήτως του αεροδυναμικού φορτίου πιέζεις τα ελαστικά στις γρήγορες καμπές, στα φρένα και στην επιτάχυνση και όλοι βλέπουν την απόδοση να πέφτει. Δουλεύουμε σκληρά για να βελτιώσουμε αυτόν τον τομέα που μπορεί να αποδειχτεί καθοριστικός στη Μελβούρνη.
Πρόκειται για μονοθέσια F1 που πιέζονται στο όριο. Τη μια στιγμή νιώθεις ότι μπορείς να πιέσεις και την άλλη δεν έχεις πρόσφυση. Είναι δύσκολο να βρεις τη χρυσή τομή και όσοι κατανοούν καλύτερα τα ελαστικά θα πάνε καλά στον πρώτο αγώνα.
Δεν το νομίζω. Δε νομίζω ότι φθείρουμε υπέρμετρα τα ελαστικά ή περισσότερο από τους άλλους. Ανεξαρτήτως του αεροδυναμικού φορτίου πιέζεις τα ελαστικά στις γρήγορες καμπές, στα φρένα και στην επιτάχυνση και όλοι βλέπουν την απόδοση να πέφτει. Δουλεύουμε σκληρά για να βελτιώσουμε αυτόν τον τομέα που μπορεί να αποδειχτεί καθοριστικός στη Μελβούρνη.
Πρόκειται για μονοθέσια F1 που πιέζονται στο όριο. Τη μια στιγμή νιώθεις ότι μπορείς να πιέσεις και την άλλη δεν έχεις πρόσφυση. Είναι δύσκολο να βρεις τη χρυσή τομή και όσοι κατανοούν καλύτερα τα ελαστικά θα πάνε καλά στον πρώτο αγώνα.
Θεωρείς επιτυχία την 3η θέση στη Μελβούρνη δεδομένων των προβλημάτων στις δοκιμές εξέλιξης;
Σίγουρα δεν θα είμαστε ικανοποιημένοι ως 3η καλύτερη ομάδα αλλά δεν είναι και ο πιο άσχημος τρόπος να ξεκινήσεις το πρωτάθλημα.
Μπορείς να πετύχεις πολλά απ’ αυτή τη θέση. Αλλά με βάση όσα αντιμετωπίσαμε στις δοκιμές θα είμαι ικανοποιημένος αν βρισκόμαστε εκεί.
Σίγουρα δεν θα είμαστε ικανοποιημένοι ως 3η καλύτερη ομάδα αλλά δεν είναι και ο πιο άσχημος τρόπος να ξεκινήσεις το πρωτάθλημα.
Μπορείς να πετύχεις πολλά απ’ αυτή τη θέση. Αλλά με βάση όσα αντιμετωπίσαμε στις δοκιμές θα είμαι ικανοποιημένος αν βρισκόμαστε εκεί.
Θα υπάρχει διαφορά φέτος στις κατατακτήριες δοκιμές;
Θα είναι περίπλοκο και δεν ξέρω αν πρέπει να πω τίποτα. Η διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες σε κάθε αγώνα θα είναι μεγάλη. Οι κατατακτήριες δοκιμές θα έχουν πολύ ενδιαφέρον. Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο.
Θα είναι περίπλοκο και δεν ξέρω αν πρέπει να πω τίποτα. Η διαφορά ανάμεσα στις δυο διαθέσιμες γόμες σε κάθε αγώνα θα είναι μεγάλη. Οι κατατακτήριες δοκιμές θα έχουν πολύ ενδιαφέρον. Δεν χρειάζεται να πω κάτι άλλο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου