Οι μηχανικοί της McLaren συναρμολόγησαν στους δρόμους του Βερολίνου το νέο μονοθέσιο της ομάδας με κωδικό ΜΡ4/26.
Όταν ολοκληρώθηκε το έργο τους αποκαλύφθηκε το όπλο με το οποίο οι Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον θα αγωνιστούν το 2011 φιλοδοξώντας να διεκδικήσουν νίκες και πρωταθλήματα.
Η βρετανική ομάδα αποφάσισε να καθυστερήσει για μια βδομάδα την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου ώστε να τελειοποιήσει τη σχεδίασή του.
Όταν ολοκληρώθηκε το έργο τους αποκαλύφθηκε το όπλο με το οποίο οι Λιούις Χάμιλτον και Τζένσον Μπάτον θα αγωνιστούν το 2011 φιλοδοξώντας να διεκδικήσουν νίκες και πρωταθλήματα.
Η βρετανική ομάδα αποφάσισε να καθυστερήσει για μια βδομάδα την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου ώστε να τελειοποιήσει τη σχεδίασή του.
Υποχρεώθηκε δε αυτή τη βδομάδα στη Βαλένθια να κάνει δοκιμές εξέλιξης με μια τροποποιημένη έκδοση του περσινού μονοθεσίου. Οι άνθρωποι της ομάδας πιστεύουν ότι αυτή η επιλογή θα τους δικαιώσει.
Το νέο μονοθέσιο εντυπωσιάζει με τα ασυνήθιστα ανοίγματα των ψυγείων του που έχουν σχήμα U.Εξηγώντας τους λόγους που τους οδήγησαν σ’ αυτή τη μορφή ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Πάντι Λόου τόνισε: «Το νέο μονοθέσιο φέρει αρκετές αλλαγές δυο από τις πιο προφανείς είναι το μακρύτερο μεταξόνιο και τα ιδιόμορφα ανοίγματα των ψυγείων. Η λογική πίσω απ’ αυτό το σχήμα είναι η μεγιστοποίηση της τροφοδοσίας αέρα χωρίς στροβιλισμούς του πίσω μέρους αλλά και τους πατώματος ώστε να ανακτήσουμε την κάθετη δύναμη που απωλέσαμε λόγω της κατάργησης του διπλού διαχύτη».
Από την πλευρά του ο Λιούις Χάμιλτον μιλώντας για τη φετινή χρονιά τόνισε: «Ελπίζω το μονοθέσιο να αποδειχθεί όσο πρωτοποριακό δείχνει στην όψη και στην πίστα την ερχόμενη βδομάδα. Αυτή θα είναι η πέμπτη χρονιά μου στη F1, στόχος μου είναι να αποδώσω το βέλτιστο και να είμαι όπως και πέρυσι στη διεκδίκηση του τίτλου».
Ο έτερος πιλότος της ομάδας Τζένσον Μπάτον συμπλήρωσε: «Ήταν σημαντικό για την ομάδα μας να διαθέσει όσο περισσότερο χρόνο μπορούσε στην κατασκευή του νέου μονοθεσίου ώστε όταν παρουσιαστεί να είναι ανταγωνιστικό. Πιστεύω ότι είχαμε πλεονέκτημα που κάναμε δοκιμές με τα Pirelli με το παλιό μονοθέσιο γιατί είχαμε σημείο αναφοράς και μπορούμε να συγκρίνουμε. Αν έχεις αλλάξει πολλά πράγματα ταυτόχρονα είναι εύκολα να χάσεις το δρόμο στις αναλύσεις» κατέληξε ο πολύπειρος πρωταθλητής.
Η νέα McLaren θα πατήσει για πρώτη φορά πίστα την ερχόμενη βδομάδα στη Χερέθ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου